30 martie 2010

It's getting cold on this island


Astazi ar fi trebuit sa continui seria mea in cautarea melodiei negasite, dar punk-ul nu este suficient de puternic. Ce faci cand esti tradat si, astfel, umilit fara sa iti dai seama, timp de aproape 5 ani, de o persoana de care ti-ai legat viata? Te mai doare, chiar daca ai aleminat acea persoana din viata ta de ceva timp? As vrea sa mai...oh, fuck it all! Today is not a good day to blog...

Ma simt asa:




Si, in ciuda oprobiului aproape generalizat la adresa gusturilor mele muzicale, piesa asta este pentru mine si pentru sufletul meu. Till plange probabil dupa o iubire pierduta, eu sufar pentru ca persoana care eram acum 10 ani a murit.

14 comentarii:

silavaracald spunea...

Cred că doar o parte din acea persoană de acum 10 ani a murit. Va rămâne poate o cicatrice. Mulţi oameni sunt mai frumoşi aşa, uşor "crestaţi" la suflet... :)

Anonim spunea...

beeeei , ce-i cu atitudinea asta ?
Eşti sănătoasă ? Cei dragi ţie sânt sănătoşi ?
Atunci ce te plângi ?
Sânt aşa mulţi oameni care sânt bolnavi, n-au bani să mănânce etc. , au probleme serioase.
Opreşte-te, uită-te cu atenţie la un cireş înflorit, la un pui de mâţă.
O să întâlneşti şi ficioru' potrivit, şi chiar dacă nu o să-l întâlneşti ai alte persoane care să le iubeşti şi te iubesc.
Gata plânsu' !
ps.
mie-mi plac ramşteinii, numa că mă roade chestia că nu pricep ce zic.
Dacă în cântec zic : Hai să mâncăm arici .
Ha ?
pps.
lucrurile simple şi mici din viaţă o fac frumoasă, uită-te un pic în jur .

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Sper sa ai dreptate si ca macar de acum sa am viata pe care mi-o doresc :-)
@kekee
Stiu ca pe lumea asta exista mult mai multe probleme decat am eu, si sunt chiar foarte fericita ca eu si familia mea nu suntem afectati de ele.
Dar sunt si lucruri care te ranesc atat de tare incat nu mai poti vedea absolut nimic frumos in jurul tau, asa cum sunt eu acum. De aia poate si ascult atat de multa muzica anul asta, e mai mult un medicament care imi face bine, in mod surprinzator.

Anonim spunea...

Ce nu te omoara te face mai puternic! Pare un cliseu dar oprindu-te putin asupra vorbelor ai sa le percepi asa cum trebuie si te vor mobiliza. Nu uita, apa trece, pietrele raman!
Aura

Blanche Neige spunea...

Nu intotdeauna. Multe lucruri care nu te omoara, te baga in coma...
Multumesc oricum pentru vorbele frumoase!

Anonim spunea...

:))) Chiar esti in hau.... Auzi la ea te baga in coma... esti figura!

Blanche Neige spunea...

Mda, sunt intr-un hau in care nu ti-as dori sa ajungi niciodata... de fapt nu i-as dori nimanui. Dar, cum zic americanii, you have to hit rock bottom first.

Noul membru al familiei spunea...

uite http://www.youtube.com/watch?v=7sw_ed7yEJ0

penisdemasa spunea...

deși o țineam pentru a o posta la mine, rup din bucata mea și ți-o dau ție http://www.youtube.com/watch?v=2SYKb-IOoew&feature=related ia și relaxează-te...

Blanche Neige spunea...

@Noul membru al familiei
Bine ai venit! Mersi pentru link, lasa ca iti pregatesc si eu ceva :-)
@pdm
Multumesc mult! Doamne cat mi-ar fi placut sa il pot vedea si eu live....

Anonim spunea...

Blanche, uite o incercare de a traduce tiltul "Ohne Dich". Nu am pretentia se a fi o traducere buna si nici literara, ci doar asa cum inteleg ( ca si cuvinte, fara o anume interpretare) texul:

Ich werde in die Tannen gehen,
Voi merge intre brazi
Dahin, wo ich sie zu letzt gesehen
Acolo unde am vazut-o ultima dată

Doch der Abend wirft ein Tuch aufs Land,
Dar seara aruncă năframa peste pământ
Und auf die Wege hinterm Waldesrand
Şi peste drumuri după marginea pădurii

Und der Wald er steht so schwarz und leer,
Şi pădurea stă aşa neagră şi goală
Weh mir oh weh, und die Vögel singen nicht mehr...
Durere, oh, durere mie, şi păsările nu mai cântă

Ohne dich kann ich nicht sein – Ohne dich,
Fără tine nu pot să exist – Fără tine
Mit dir bin ich auch allein - Ohne dich.
Cu tine sunt tot singur – Fără tine
Ohne dich zähle ich die Stunden – Ohne dich,
Fără tine număr orele – Fără tine
Mit dir stehen die Sekunden – Lohnen nicht, ohne dich.
Cu tine stau secundele – Nu se renteaza/merită fără tine

Auf den Ästen in den Gräben,
Pe ramuri în morminte
Ist es nun still und ohne Leben
E acum linişte şi fără viaţă

Und das Atmen fällt mir ach, so schwer,
Şi respiratia îmi pică ah, aşa de greu
Weh mir oh weh, und die Vögel singen nicht mehr...
Durere, oh, durere mie, şi păsările nu mai cântă...

Strigo ;)

Blanche Neige spunea...

Doamne, m-ai dat gata cu asta! M-ai lasat fara replica... mersi mult, esti foarte draguta ca ai petrecut atata timp sa traduci versurile. Sunt fumoase, mai ales ca le-ai mai modelat si tu un pic. Mie imi plac foarte mult, e o melodie asa mai trista, mai atipica pentru ei. He, he bag mana in foc ca daca mai stai mult pe aici, pe la mine acasa, o sa devii si tu fan, si o sa am si eu colega de mers la concerte :-P

Anonim spunea...

Ei, n-o durat mult ;)
Ma bucur ca ti-a placut! Oricum n-am facut nici un cadou de Pasti cuiva, asa ca daca ti-a placut: "Placerea a fost de partea mea!" :)

Blanche Neige spunea...

Pai iti multumesc din nou atunci, ca oricum anul asta nu am fost prea cadorisita de Paste :-)

Trimiteți un comentariu