11 martie 2010

I restore myself when I am alone

Artistii trebuie sa ramana neintelesi, pentru simplul motiv ca nici ei nu se inteleg pe ei insisi. Si apoi daca creatiile le sunt ”citite„ in cele mai adanci sensuri inca din primele secunde, ce farmec ar mai avea?



Daca singuratatea ar fi un talent, ma intreb cati artisti m-ar inconjura.


O camera plina de oameni ma face automat sa ma simt extrem de singura. Cu cat sunt mai multi, cu atat e mai puternic si sufocant sentimentul. O suta de ochi, zeci de zambete fortate. Astept ziua cand voi intalni un zambet autentic la o persoana matura. Nu unul schitat, nu unul cu toti dintii, ci unul din suflet, zambetul ala care iti lumineaza obrajii si iti ia automat 10 ani de pe fata.

Imi doresc ca cineva sa reuseasca sa exprime muzica in culori !


Ma bucur ca aceasta creatie nu este in posesia mea, mi-as pierde ore intregi urmarindu-i detaliile si visand... Ar fi un drog, dar unul care chiar te-ar rupe de realitatea din jur, si nici nu ar distorsiona-o.

Pozele sunt facute la Expozitia Format 8, pentru cei interesati.

10 comentarii:

silavaracald spunea...

Da, ultima îmi place şi mie. Manuscrise, cărţi vechi, suluri de hârtie scrisă... Parcă-ţi vine să bagi mâna în compoziţia asta ca să tragi afară ceva, orice,să citeşti, să descifrezi...

Blanche Neige spunea...

Da, are ceva care te atrage creatia respectiva :-) Dar daca pe tine te inspira sa devi interactiva cu ea, eu nu te sfatuiesc sa vizitezi expozitia, ca si asa eu era sa daram un exponat ieri! In curand o sa ma declare astia persona non grata pe la chestiile astea artistice :-)

silavaracald spunea...

Păi, dacă chestia numărul 2 şi 3 se numesc creaţii artistice, nu-i de mirare că ai aşa reacţii!
De admiraţie, presupun! =)) =)) =))

Anonim spunea...

mie îmi place 4.
nu mă întreba de ce , că nu ştiu.
îmi place şi gata .

Anonim spunea...

Dacă mă uit la ultima se poate interpreta ca o sedimentare a epocii moderne.
hârtie = presă, textile = modă , chestii superfluee.
Ca şi cum ai sta în faţa unei falii de şisturi în care sânt straturi de nisip cu scoici, oase de animale de demult.
E ISTORIE !

Anonim spunea...

Prima , mă duce cu gândul a jackson pollock, chiar la începutul carierei.
După mine artistul îl plagiază, un pic.

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Chestia 2 e intr-adevar o creatie artistica, a 3-a e insa un mutunache atarnat de rucsacul colegei mele :-)
@kekee
Ce frumos ai spus! Iar referitor la prima, ai dreptate, si mie mi se pare ca seamana.
Acestea au fost exponatele care mi-au placut. Pe cele care nu au fost pe gustul meu nu le-am postat, din respect pentru autori. Dar erau ciudate, si nu in sensul bun. Desi nu imi displace estetica uratului.

silavaracald spunea...

@kekee
Îţi place 4, deşi nu-s decât 2! Mă rog, defalcate pe părţi componente, putem zice că-s 4! 2 roşii, 2 vernil! =))

Simion Cristian spunea...

Imi plac mult pozele! Felicitari! Deja ai trecut la un alt nivel... Ce iti mai face aparatul? Mai caraie?

Blanche Neige spunea...

@Simion Cristian
Multumesc de aprecieri!
Aparatul caraie voios, dupa multe studii si analize cu colegii mei mai invatati, am ajuns la concluzia ca e normal sa faca asa :-) Ii setasem eu o chestie in plus, pe care nu am prea folosit-o pana acum...

Trimiteți un comentariu