16 martie 2010

This world is another planet's hell








De ce nu imi pot aduce aminte de multe chestii care s-au intamplat acum 10 ani? De ce imi aduc aminte insa in detaliu zile intregi din copilaria mea, dar anii de liceu si de facultate se pierd intr-o pacla neagra din care doar intamplator mai razbate ceva. Azi noapte, chiar cu cateva minute inainte sa adorm, mi-am dat seama ca in ceata asta intunecata am intalnit o groaza de lume.

Acum cativa ani am stat o vara in America. Pe Crispin nu mai tin minte cum l-am cunoscut, stiu doar ca era canadian si obsedat de ideea ca viata lui se scurge fara ca el sa o poata influenta in vreun fel. Isi dorise foarte mult sa calatoreasca, dar ajunsese doar pana in New York, de unde nu se clintea. Si-a dorit sa devina un pictor vestit, dar lucra intr-un restaurant si nu mai picta decat cand il apucau depresiile. Isi dorise multi prieteni, dar lumea se cam ferea de el. Si desi facea eforturi disperate sa isi schimbe cumva cursul vietii, destinul parca ii facea in ciuda si ii bara toate tentativele. Intr-o seara, dupa vreo 3 beri, combinate cu una din starile lui albastre, mi-a spus ca era convins ca undeva in lumea asta exista o persoana care are parte de tot ce isi doreste el:
-E unul acolo, nu stiu unde, care imi traieste viata! Unul care calatoreste in locurile mele preferate, care are gloria mea si prietenii pe care mi-i doresc...
-Aaa, Crispin, e cam ciudata ideea asta a ta!
-Viata mea o sa vina inapoi la mine doar daca el va disparea. Inca nu l-am gasit, dar il caut de cativa ani deja. Stiu doar ca sta in New York.

Nu am mai vorbit cu el de atunci. Nu stiu ce i s-a mai intamplat, desi as putea afla foarte usor, o cautare de cateva secunde pe Google si gata! Dar imi e frica de ce pot afla, prefer sa cred ca viata pe care si-a dorit-o s-a intors la Crispin, fara ca el sa ajunga sa faca ceea ce avea in minte...

9 comentarii:

silavaracald spunea...

Dar ciudaţi prieteni mai ai... Nţţ, nţţ! Sper să-s imaginari! :)

Simion Cristian spunea...

Dupa 3 beri si eu cred la fel... :)

penisdemasa spunea...

Cu adâncă durere-n suflet, colectivul barului unde ai băut tu alea 3 beri cu crișpin, anunță trecerea în neființă a prietenului tău Crișpin, în timpul excursiei în Chile pe care și-o făcuse cadou din banii economisiți după plecarea ta ca urmare a faptului că nu a mai avut cu cine să bea bere!

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Pai cine se aseamana se aduna! Si inca nu ti-am povestit de aia hardcore :-)
@Simion Cristian
He, he, nu prea ai rezistenta :-)
@pdm
Hai ca ai fost mortal! Ai o bere de la mine daca ne-om intalni vreodata....ok, hai ca tie iti dau 3!

Anonim spunea...

Crispin e ciudaaat ?
Io cunosc un popor întreg care e convins că e genial şi foarte deştept faţă de alte popoare.
Care o duce de tot rahatul dar nu e vina sa, nuuuuuu , şi iţi explică cu lux de amănunte cum poziţia geostrategică între 3 mari puteri l-a dezavantajat. ( dar uită să precizeze că în momentul în care alte popoare mergeau cu sabia în mână să cucerească noi teritorii, el stătea acasă, ducea oile la păscut şi alcoliza în fiecare seară ).
Care pentru faptul că nu are bani învinovăţeşte alte popoare că-l fură şi nu faptul că se face că lucrează.
Nu e vorba de TOŢI cetăţenii acelui popor, dar de marea majoritate.
Cre' că ştii poporul .

Anonim spunea...

Distracţie frumos !
Sper că ai bateria de la aparat încărcată .

penisdemasa spunea...

să mă vezi în carne și oase cât de mortal sunt ;))

pepe spunea...

hai bree, ne mai fierbi mult cu Rammstein? Cum fu' ? Ha ?

Blanche Neige spunea...

Stati calmi, ca acum vine si postul cu Rammstein, dar inca nu mi-am revenit dupa show-ul lor absolut demential!

Trimiteți un comentariu