8 martie 2010

He lives behind the sunshine



Fiecare poza are povestea ei. Dar sunt si poze care genereaza la randul lor povesti. Aceasta este poza mea, a carui poveste a inceput, cu un final inca necunoscut.

Imi plac fotografiile, cand am cateva minute libere ma plimb pe net si ma uit la poze, orice fel de poze, artistice, de familie, publicitare. Fiecare poza isi are rostul ei, povestea ei. Intr-o zi, dupa ce am trecut rapid prin vreo suta de imagini aleatorii, am vazut-o. Avea ceva ce ma zgandarea, nici acum nu stiu ce, mi-a ramas privirea pe ea mai mult de 5 secunde (asta este criteriul meu) si am salvat-o (imi schimb foarte des wallpaper-ul de la calculator, dar si imaginea de fundal de la telefon, asa ca am o intreaga colectie de poze ciudate). Din acel moment a ramas pe ecranul telefonului, ba am folosit-o si ca avatar la un moment dat. Ma repet, inca nu imi explic de ce, si acum am momente in care pur si simplu ma holbez la ea si ma rup de realitate, gandurile imi devin mai usoare si incep sa pluteasca haotic. Ciudat, efectul ei nu se diminueaza in timp, ba parca devine mai puternic, desi o am in fata ochilor de cateva zeci de ori pe zi.

Apoi, intr-o seara, la o iesire cu prietenii mei fotografi, unul dintre ei a observat-o si m-a intreabat:
-Tu ai facut poza asta?
Raspunsul a iesit singur, fara ca macar sa apuc sa ma gandesc la el, si atat de repede incat si pe mine m-au uimit cuvintele:
-Nu, dar o voi face.
Declicul.

Ce a urmat a curs de la sine. Doua telefoane, o jumatate de ora pe net si gata!
Saptamana viitoare imi voi face bagajele si voi pleca sa fac poza mea. Sunt sanse foarte mari ca din cauza vanzolelii, nici sa nu apuc sa imi scot camera din buzunar, dar nu mai conteaza acum. It's the journey, not the destination, right?


PS: Postul acesta era pregatit de ceva timp, dar il public cu ocazia concursului de aici. Sa fie primit!

Si acum pentru curiosi:

44 comentarii:

Anonim spunea...

Enjoy it !
Distracţie frumos :)

silavaracald spunea...

Bun spus la el, kekee! =)) =)) =))

Blanche Neige spunea...

Ioi, ce frumos vorbeste voi doua!

Anonim spunea...

Oare eu e de vină că nu înţelege nimic?

Anonim spunea...

@ quadrupis
yep !

silavaracald spunea...

Luculaeus, pis-pis! ;)

Blanche Neige spunea...

@m3bis si kekee
Nincs probléma!

silavaracald spunea...

Deci, să înţeleg că cu mine ar fi ceva problemă, dacă cu ei nu... :(

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Aoleo, ca n-am vazut postarea ta ieri, nu stiu cum s-a strecurat asa!
Acu ca sa razi de mine: ce e Luculaeus?

pepe spunea...

Ce frumos susura Rammstein. Asta da muzica de relaxare !

Blanche Neige spunea...

@pepe
Pentru mine, da! Desi nu neaparat relaxare, mai mult detasare. Si cand am chef de agitatie, dau Mein Teil pe maxim la combina, sa vezi ce imi creste adrenalina (mie ca mie, da sa vezi vecinilor :-) )!

pepe spunea...

Klasse ! Mai crezi, sau nu, pentru ei am fost in stare sa iau lectii de germana.Oricum eu am o atractie pentru nemtalai. O fi si pentru ca sunt pe juma' ardelean ( partea buna).

pepe spunea...

Eu ma dau in vant dupa Buch Dich.

Blanche Neige spunea...

@pepe
He he, ce fain! Eu nu stiu germana, mi-ar fi placut foarte mult, dar m-am chinuit cu franceza in liceu. Dar sunt intr-un grup pe Facebook care se numeste ”I learned German from Rammstein!” :-))))))

pepe spunea...

Asta o fi si show-ul din Romania?

pepe spunea...

Eu acum ma chinui cu ea. Ca doar nu era s-o invat in scoala.

Blanche Neige spunea...

Sper, in primul rand, sa fie un show in Romania. In al doilea rand sper sa fie la fel ca asta de mai sus, pentru ca daca vin in cadrul unui festival (cum se anunta), va fi o versiune mai scurtata...
Dar pana vin ei la noi, ma duc eu la ei, ca e mai sigur :-)

pepe spunea...

Ce sa mai, te invidiez ! Sper sa ajung la noi in Romania. Unde au concertul (cel la care te duci)?

Blanche Neige spunea...

La Belgrad. Destul de aproape, eu m-as fi dus si mai departe :-P

pepe spunea...

Te astept cu un brat de poze.

Blanche Neige spunea...

Daaa, desi nu garantez, ca nu am voie sa intru cu DSLR-ul meu... O sa incerc sa strecor vechea mea sapuniera, dar ma indoiesc ca o sa fac cine stie ce poze cu ea, calitativ vorbind.

silavaracald spunea...

Ce-i, pepe, te lăsaşi de franceză? Acum chinuieşti limba lui Goethe! Was is das?! =))

pepe spunea...

Nuuuuuu, continui. Am luat mai demult lectii de germana. Am pasiunea sa invat limbi straine. Cica te face mai dastept.Hehehehehe!

silavaracald spunea...

Asta-i adevărat. Îţi pune în funcţiune mai multe conexiuni care altfel ar rămâne nefolosite.
De ex., copiii proveniţi din familii mixte, care învaţă ambele limbi simultan, sunt mai deştepţi decât cei monolingvistici.
Deci, dă-i nainte cu limbile! =))

pepe spunea...

Breee, sefa cum suna mai mama mai. Si cand te gandesti ca io's mai mult cu stiintele exacte, adica numerele.

kekee spunea...

mai ales marean care stie romales si bucuresteneste.
PS. n-am nimic cu bucurestenii.

pepe spunea...

@ariciu
Te iei de marean care este pe persoana fizica ?

Blanche Neige spunea...

@pepe
Eu zic sa asculti de sfatul sefei, ca e doctor si stie ce vorbeste :-))
@kekee
Mai, Marean asta are probabil ceva material genetic bun, problema e ca nu il foloseste corect :-P

pepe spunea...

Alba, incearca sa faci ceva cu comment-urile,ca ma saturai sa scriu tot timpu' "pepe,pepe....". Deja imi invatai numele pe dinafara, nu-mi mai trebuie buletin. Hihihihihi!

kekee spunea...

@ bianca
Si pe mine ma cam agaseaza povestea cu comentariile, dar ce nu fac io de dragul tau ?
Hai uimeste-ma !
Ce drec are genetic bun marean, unghiile de la picioare ?

Blanche Neige spunea...

@pepe
Io as face, da nu ma pricep :-((( Ma mai bag o data prin setari, sa vad daca imi prind urechile sau nu.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Oooo, ce domn esti! M-am mai bagat o data prin setari, da chiar nu ma prind ce trebuie sa fac sa fiti recunoscuti.... Poate ma indruma careva!
Iar cu Marean ce sa zic, e clar ca e mult mai destept decat mine daca s-a invartit asa de bine, iar eu nu. Eu stiu, poate lipsa lui de cultura e compensata in alt fel.

Anonim spunea...

Hai să iţi spun ceea ce te aştepţi !
are nesimţirea omului prost şi incult.
De aia ajuns, unde a ajuns.
Lipsa lui de cultură e compensată de prostia votanţilor.
Nu mă strârni că scuip :D

Anonim spunea...

apropo !
domn nu am fo' şi nu oi fi şohan !
io mi-s băiet de la ţarâ

pepe spunea...

Si are un tupeu ariciule...., cum se mai spune, " tupeu de om prost ". Si cred ca mai are o viclenie nativa.

Anonim spunea...

nu măi pepe, nu are nici o viclenie , că pentru aia e nevoie de creer.
A supt lupa la toţi , până să se ridice un pic.
Ar 'ute-o şi pe mă-sa numai să se ajungă.
Un om cu minimul de decenţă necesară nu face de alea.
E UN ÎMPUŢIT !

silavaracald spunea...

Ia mai lăsaţi-l pe dudă ăsta de Marean în pace, că degeaba ne strofocăm noi să înţelegem ce şi cum e cu el.
Ziceţi mai bine, cum e cu limbile?
V-am convins de adevărul meu?
Adică ăla cu conexiunile, nu măscările care vă trec prin minte, obsedaţilor! :)

Anonim spunea...

@ melami
NU !

Anonim spunea...

Iaste o şopârlă care are guler aşa, nu caut pe net că mi-e lene.
Ramşteinii e un fel de Wagner , pentru tineretul doicilandez de azi.
Sperăm să nu se enrveze din nou , că iar fute buha Ioropa.
PS.
Îi stimez pe nemţi,e un popor cu aş vrea să fie toate.

Anonim spunea...

Îmi plac Ramşteinii, da io ....
http://www.youtube.com/watch?v=bck_9uYGJOk&feature=related
abia aştept 19 mai .
i-am văzt' la Monsters of Rock la Budapesta,
Metalicii au cântat în deschiderea lor.

pepe spunea...

@Sefa,
Sefa, ai dreptate. Te cred, ca esti meseriasa (la noi in Craiova, cand cineva este tatic in meserie, se spune ca e pocit). La mine inca nu se vad rezultatele. Dar mi-au fost de folos in plimbarile mele prin strainataturi.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Si mie imi plac, dar din pacate nu asa de mult incat sa ma duc sa ii vad intr-un concert in Romania :-( In schimb la Metalica voi sta in primul rand cand vor veni in vara asta :-)

Anonim spunea...

http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-7019241-rammstein-metallica-slayer-manowar-megadeth-anthrax-heaven-and-hell-alice-chains-vor-concerta-bucuresti-perioada-25-27-iunie.htm
ei ? ce zici ?

Blanche Neige spunea...

@kekee
Eh, ce sa zic? O sa ma sacrific si o sa ii vad de doua ori intr-un an :-))) Ca sa compensez pentru toti anii astia in care nici nu puteam visa la asa ceva.

Trimiteți un comentariu