26 martie 2010

You point me towards the light, but I am a night creature

Cursul de saptamana asta a avut o tema de baza pentru orice fotograf amator: lumina. As avea o groaza de lucruri de scris despre asta, dar in seara asta cuvintele mele sunt mai grele decat de obicei....


Asa ar trebui sa ma pozez si eu mereu, doar o silueta fara chip, fara trasaturi, doar esenta.


Imi doresc sa imi placa albul, dar il pot suporta doar la ceilalti. Si mi-as dori sa il pot visa uneori, dar visele mele sunt la fel de intunecate ca zambetul meu, in momentele cand sunt singura.

Nu imi plac ferestrele fara perdele. Pot fi ele si de pe vremea bunicii, tot le ador! Cu cat mai gri si mai prafuite, cu atat mai bine. Asta inseamna doar ca au strans in ele multe atingeri, multe priviri ascunse...


Nu pot sa spun ca sunt adepta tatuajelor, dar pentru urmatoarea mea nunta jur ca imi voi face unul! Va fi un mic stol de randunele pe umarul drept...


Eh, daca asta ar fi fost Faculatea de Inginerie-ul, in sticla ar fi fost tuica, nu revelator sau fixator!


Ca orice studio foto (desi de amatori), care se respecta, avem si un manechin veritabil.




Si doi indragostiti, la fel de veritabili. Spring is here!

Muzica este o parte din mine, cum este mana mea dreapta sau cea stanga, sau ochii, sau inima... Este un paradox urat si murdar sa spui ca iti place de mine, dar ca nu poti suporta muzica ce imi umple mintea atunci cand sunt singura!






7 comentarii:

Anonim spunea...

Erroare !
La facultatea de inginerie în sticlă nu ar mai fi nimic, că ăr fi fost beut tot beţivii ăia de injileri.
Bună muzica.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Esti mortal! Hai ca cu replica ta m-ai facut sa imi incep bine week-end-ul! :-)

Anonim spunea...

Cu păsăruicile nu-i rea ideea, mai bine pe umăr, decât în cap. ;)
ps. Totuşi gândeşte-te bine înainte de a te colora.
Că mai ştiu io pe cineva care după ce a ras o sticlă de rom şi ţ-şpe beri s-a trezit dimineaţa cu o şopârlă. Ca noroc că n-arată rău şi se ascunde uşor, aşa că dacă-i musai poate poza ca om serios.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Bine ca nu si-a tatuat altceva! Soparla e totusi decenta. Eu am avut o singura tentativa sa imi pun un piercing prin liceu, da am renuntat cand m-a amenintat ma soeur ca mi-l scoate cu patentul! Si chiar am crezut-o...

silavaracald spunea...

Deci, ca şi kekee: mai bine pe umăr decât în cap. Păsăricile adică.
Şi... kekee: unde ţi-ai tatuat-o, bre?!
Ştii bancul ăla cu Amsterdam? =)) =)) =))

Anonim spunea...

=)) =)) =))
ştiu un banc cu tatuaj şi Amsterdam.
Cine a zis că-i vorba de subsemnatul ?
:D

Blanche Neige spunea...

@SLVC si kekee
Ia ziceti-mi si mie bancul, sa nu mor asa cum sunt :-) Eu il stiu numai pe ala cu Welcome to Miami Beach....

Trimiteți un comentariu