2 aprilie 2010

Join me, the pit is big enough for both




L-am cunoscut pe Hans intr-o dimineata blazata de Octombrie, intr-o brutarie de pe o micuta strada pietonala. Era plictisit de tot ce il inconjura, pana si de propria lui reflectie. Avea 37 de ani si un club de jazz in Amsterdam, unde turistii nu lispesc niciodata. Seara de seara barul era ticsit, iar partea cea mai buna era ca nu avea clienti fideli, nu suporta atasarea. Fetele erau mereu noi, altele, si nu era fortat sa schimbe amabilitati cu nimeni. Formatiile se schimbau si ele rapid, si oricum nu ii placeau muzicienii.

Statea in spatele meu si era iritat de faptul ca nu puteam sa ma decid ce prajituri sa comand. Ramasesem la doua variante, cocos sau banane. M-a repezit intr-o engleza latrata:

-Cele cu banane sunt mai dulci.

Am luat amandoi cate o duzina. Nu stiu de ce m-a insotit pret de vreo 10 minute dupa ce am parasit brutaria.

-De obicei pofta asta arzatoare de dulciuri ma apuca mai tarziu, pe la vreo 6. Si fumez doar seara, una sau doua tigari...

La coltul strazi a incetinit, m-a prins de brat si mi-a suflat in ureche:

- Blanche, vino sa ma vizitezi, dar singura! Fara cel mai urat om din lume...



Desi se potriveste ca nuca in perete aici, filmuletul de mai jos este pentru noul membru al familiei, caruia ii recomand cu toata caldura seriile Live at the Apollo (asta daca nu are probleme cu accentele scotiene sau irlandeze :-))






14 comentarii:

Anonim spunea...

Hrisos a înviat !
( cel puţin aşa zic unii ).
Sănătate şi Fericire !

silavaracald spunea...

Şi... l-ai vizitat? :D

Blanche Neige spunea...

@kekee
Adevarat a inviat! Multumesc de urari, si tie iti doresc la fel! Au fost comestibile ouale, pana la urma?
@SLVC
Pai...despre asta in episodul urmator :-)

silavaracald spunea...

De comă Mister Bean! Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi o întâlnire reală cu el! :D

Blanche Neige spunea...

Daca ai rabdare, uita-te si la alte clipuri cu el pe youtube, ca merita! Ca sa ne dezlipim un pic de stilul lui consacrat cu Mr. Bean.

penisdemasa spunea...

space cookies :-o!!!

Anonim spunea...

Dragă Bianca , îţi spun aşa pentru că chiar mi-eşti dragă ( ca personaj virtual ).
Ceea ce nu precep io cu creeruţul meu e : de ce titlurile postărilor tale e în engleză , iar textul în română.
Dacă ai vrea un "follow up" internaţional, ar trebui să fie şi textele în engleză.
Nefiind , nu pricep de ce ?
Engleza e o limbă destul de cunoscută şi destul de simplă, dpdv. gramatical.
Io consider că cel mai interesant un român e în limba română.E limba în care e cel mai expresiv.
PS. probabil că cu acest comentariu mă voi alege cu ban pe ip., îmi asum răspunderea.
PPS. nu îţi doresc să fii obligată să vorbeşti în engleză, pe perioadă lungă , nu cred că ţi-ar place.
Da , ştiu că-s urâcios, ca să nu zic altfel.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Nu ma supar, Domane fereste, de ce? Critica constructiva e binevenita, daca o simt eu constructiva :-P In plus ai fost foarte diplomat :-)
Am explicat pe undeva pe la inceputul blogului meu ca asa imi vin mie titlurile (si mi-am cerut scuze daca derutez pe careva), nu imi explic nici acum de ce. Am incercat sa le scriu in romana, dar nu imi ies... Chiar asa, cum ar suna "Hai cu mine in groapa, ca e loc suficent pentru amandoi?" :-))))
Asa ca am renuntat si le scriu cum imi vin mie, de obicei cand ma decid sa pun niste poze, ma uit lung la ele si imi vine in minte un titlu in engleza. Eu zic ca e din perioada in care foloseam mult engleza (da, am avut ocazia sa vorbesc ceva timp limba asta la ea acasa), in plus sunt si traducator de profesie, desi nu mai practic decat din cand in cand.
@pdm
Stii tu ceva... :-)

Anonim spunea...

băăă, nu am avut niciun dubiu că nu ştii limba, doar că e kinki să vorbeşti fele apă - fele viz.
Io abia aştept să trociolesc cu cineva în română.
ok. !

penisdemasa spunea...

mă bag și eo la protest îmotriva ălora care scriu cu ”k” în loc de ”c”...cu titlurile în iengleză n-aș putea să spun că am o problemă prea mare. de fapt nici nu observasem această chestiune până să-mi atragă atenția riciu, dar acum că știu, aș zice că ar merge ceva titluri și-n romanes, zic...să fii așa bilingvă.

Blanche Neige spunea...

He he, bine mai! La cererea publicului, o sa incerc cateva bilingve, da numai sa nu va prapaditi de ras de ce o sa iasa!

Anonim spunea...

Blanche, io nu as rade pana m-as prapadi. Promit. Dar pana as slabi vreo cinci kile tot as rade. Ca tot am auzit io ca rasul ajuta :D

Strigo

VdG spunea...

Am stat cateva zile si m-am gandit si in cele din urma am ajuns la concluzia ca nu-mi place filmuletul cu Rowan. Adica, e amuzant dar nu-mi place. Si nici Live @ the Apollo nu. Nu-mi mai place nimic, nimic. Sunt emo. Tu ce mai zici?

Blanche Neige spunea...

He, he, din pacate eu emo sunt de ceva timp, dar in ultimele saptamani am devenit de-a dreptul goth :-))) Si cand ma afundam eu tot mai mult in negura asta, a venit primavara sa imi dea planurile peste cap! Ioi, ce nu suport sa vad atatea floricele si zambete pe strazi!!!! :-P

Trimiteți un comentariu