30 aprilie 2010

Albul este noul negru






Asa cum am promis, a sosit momentul sa va arat la ce am mesterit zilele astea! Cu ocazia unui concurs local de fotografie, am decis ca e momentul sa particip si eu cu cateva poze. Tema este generoasa: portret. Modelul a fost prietena si colega mea de la curs, Raluca, careia i-am pozat si eu luna trecuta, pentru expozitia ei personala de pictura si fotografie :-)
Nu comentez foarte mult pe marginea pozelor, va las pe voi sa o faceti. Vreau sa spun doar ca mi-a placut foarte mult sa lucrez cu ea, este un model ideal! In schimb munca de fotograf este destul de istovitoare. Desi sedinta a durat doar o ora si jumatate, la final eram epuizata! Dar si cu un zambet larg pe fata si cu o satisfactie total noua pentru mine!

Si ca sa vedeti ca nu merg doar la concerte agitate, aici am fost eu aseara:

23 comentarii:

silavaracald spunea...

Mda, tu cu Pantera Roz, eu cu cea Năbădăioasă! :))

Anonim spunea...

Mi se pare mie sau e dirijorul chinez :-?
Si apoi ce-or mai cantat? Da' aveati voie sa filmati? Nu s-o auzit clickul camerei tale?
Strigo

Anonim spunea...

- mie nu mi se pare că ai prins sufletul modelului în ele, ( sau e prea fals modelul, anyway, nu mă conving pozele), ( nu te lua după mine pentru că eu sunt unul cu cizme de cauciuc ).
- ce mă enervează pe mine foarte mult e când cîte un diştept de muzicant interpretează în "stil propriu" o piesă.Mjoritatea dau cu parul în balta cu căcat.
Dacă compozitorul, a scris piesa în felul ăla, şi s-a dovedit un succes, vii tu mare balegă de artist ( impotent în a scrie ceva la fel de valabil), să mă convingi că ai coaie, deformând melodia ?
PS.
îmi place pantera roz scrisă de Henri Mancini, dar nu mi-o băşi cu variaţii, că nu-s capabil să o apreciez, fă-mi plăcerea de a o interpreta cum a fost scrisă de tăticul ei. ( asta-i părerea mea de copil de la ţară)

Blanche Neige spunea...

@SLVC
He he, acum fiecare cu preferintele lui :)
@Strigo
E japonez dirijorul, cred. Au cantat multe melodii din filme, de fapt asta era specificul concertului. Casablanca, James Bond, etc. Nu eu am filmat, am luat clipul de pe youtube:)
@Kekee
E un risc pe care mi l-am asumat cand m-am apucat de facut poze, si anume acela ca nu vor placea la jumatate din oamenii care le vor vedea...

silavaracald spunea...

Poate chiar la mai mult din jumătate!
Nu băga în seamă! Mie îmi plac ultimele două. La urma urmei, e viziune ta asupra modelului. Nu pot toţi rezona cu ea. E de-ajuns să-ţi facă ţie plăcere să le priveşti. În fond, de ce faci şcoala asta?! :)

Blanche Neige spunea...

In plus, e primul model pe care il pozez asa mai serios, cu exceptia ta, bineinteles:) Mai am mult drum pana la performante, dar de undeva trebuie sa incep si eu.

Anonim spunea...

Blanche, sa nu-mi zici ca e insusi marele Kent Nagano ca lesin! LESIN! In iamgine nu se vede prea bine :(
Strigo

Mie imi place a doua si ultima poza... are ceva trist sau poate de dor...

Blanche Neige spunea...

Nu e ala Strigo, pe al nostru il cheama Shinya Ozaki,si de cand a venit a mai revitalizat atmosfera. Adica acum concertele se tin cu sala plina, fata de acum cativa ani, cand erau doar vreo 10 persoane in sala. Nu stiu daca e neaparat meritul lui, dar e un dirijor bun. Uite aici mai de aproape
http://www.youtube.com/watch?v=SCu5a8RPm4I

Anonim spunea...

Aha, un dirijor japonez in TGM :) Ce chestie... ma intreb daca o face in scop caritativ sau chiar traieste din banii de la filarmonica. Si mai ales cum se descurca cu limba si cu muzicienii.

Blanche Neige spunea...

Habar nu am, sincer! Dar in scop caritabil ma indoiesc, ca e la noi de ceva timp si ma gandesc ca trebuie sa traiasca din ceva. Dar ma interesez! :)

Tanti Jeni spunea...

Soroo, frumoaee pozele astea. Cam ai dreptate cu albu ăsta negru, dar mu prea: de piper alb am auzit dar de sare neagră... hm?

Claudia spunea...

super misto seria, mie mi-a placut. oricum pozele alb-negru mi se par ca au mai multa personalitate decat cele color.

Anonim spunea...

$ tanti Jeni
este şi sare neagră, şi nu e neagră pentru că e cu cenuşă. E afumată.
Sau alta e neagră neagră pentru că e cu cerneală de sepie.
$ bianca
Mie nu îmi plac portretele fotografice pentru că îmi par false.
Prefer să mă aşez în colţ, când sunt cu cei dragi şi să "fur " poze. Zâmbete, expresii şi stări sincere.
PS. Bineînţeles doar din an în paşti.

Blanche Neige spunea...

@Tanti Jeni
Mersi! Acum sincer, eu prefer negrul, chiar si la piper si sare. Si sare neagra am vazut, ba chiar si rosie, galbena, etc, in Franta, dar nu ma intreba ce soi de sare era, ca nu stiu :)
@Anca
Mersi mult! Si mie mi se par mai puternice pozele alb/negru. Desi, trebuie sa recunosc, ma cam feresc sa le fac. Probabil ca mai astept sa am mai multa experienta :P

Blanche Neige spunea...

@kekee
Da, pozele alea sunt si cele mai reusite, dar si cele mai greu de surprins. Si de aia si sedintele foto sunt de durata, ca sa ii permita modelului sa se destinda, si fotografului sa apuce sa surprinda o groaza de chestii :)

Tanti Jeni spunea...

Deci așa? S-au apucat ăștia să vopsească sarea, mămicule? Vaaai... vine sfârșitu lumii... sunt precisă...

Blanche Neige spunea...

Asa, deci sarea neagra am inteles cum au facut-o. Dar aia galbena? Sper ca nu prin acelasi procedeu prin care si zapada este uneori galbena :))))))

Anonim spunea...

$ bianca
bo, nu ştiu cu o fac ei pe aia galbenă ?
Oricum nu cre' că e ca şi cum se "scrie" pe zăpadă
:)

Blanche Neige spunea...

Pai asta sper si eu!!! Da la cate baga astia in mancare, nu ar face o diferenta foarte mare :)

Anonim spunea...

e o chestie de optică, tu ar trebui să ştii mai bine :)

silavaracald spunea...

E chestie de pipilică, nu de optică!
De zăpada aia galbenă vorbeam. :) Nu mai căutaţi alte explicaţii!

Ciprian spunea...

Fotografia 4 e cea mai reusita. Zic eu. Este mult mai expresiva Raluca acolo.

Blanche Neige spunea...

Multumesc! :)

Trimiteți un comentariu