11 aprilie 2010

Vrajitoarea cu dinti de metal

Treaba asta cu titlurile in romana e chiar grea! Ca dovada, cel de azi! Dupa ce am stat si mi-am intors creierii pe toate partile, doar asta a iesit. Nici eu nu stiu de unde :-)

Asa, leapsa de azi, sa enumar 10 lucruri care imi plac. Ce ma fac insa daca nu imi plac asa de multe lucruri in viata?

1. Fiul meu. Pentru locul lui pe aceasta lista nu cred ca mai e nevoie de explicatii.



2. Familia mea.


3. Siguranta noastra (cu absolut tot ce inseamna asta).


4. Muzica. Nu de orice fel, dar de multe feluri.


5. Fotografiatul. Oriunde, oricand dar nu pe oricine (sunt la faza aia teribilista in care nu fotografiez persoane care nu imi plac).

6. Calatoria. Eh, la punctul asta trebuie sa recunosc ca imi place sa calatoresc cam peste tot si oriunde, cu conditia sa fie un loc nemaintalnit de mine. Unele locuri imi plac insa asa de mult incat revin cat de des pot.


7. Soarele. Desi imi face rau.


8. Dulciurile. Desi si ele imi fac rau. As manca dulciuri la micul dejun, pranz si cina, daca as sti ca nu ma fac cat o balena. Dar nothing tastes as good as being skinny :-)

9. Imi place sa rad, chiar si atunci cand imi vine sa plang pe dinauntru.


10. Noaptea. Pentru ca noaptea iese la suprafata adevarata mea personalitate. Cred ca sunt vampir... :-)

13 comentarii:

silavaracald spunea...

Măi, o să creadă lumea că ne ocupăm cu "julitul" ceasurilor! ;)

Blanche Neige spunea...

Hahaha, pe alea le-au colectionat altii inaintea noastra, ca e o poza facuta la piata de vechituri :-))))

Anonim spunea...

Sefa, te-am tot cautat in poza din nr. trei, da' inca n-am dat de tine :))
Tind sa cred ca esti ori ceasu' ala mare din dreapta jos ori esti in cutie :D
Strigo

Anonim spunea...

- la prima poză pe la noi se zice :
tătă-iii mă-sa, îţi seamănă, ai demonstrat lumii că ştii face copii frumoşi :P
- dacă ai familie şi e aproape, orice greutate devine suportabilă.
- la a treia , juuuur că am gândit şi io ca naşa ( inainte să-i citesc comentariul ) ciordeles, ai ? =))
- muzică bună , evident .
- apropo de poze şi pozat , zi un aparat foto bun , la vreo 1000 de euro, ( mai mult nu dau , că nu vreau să mă duc să fac poze la nunţi, da aşa , să am şi io ceva impozant pe burtă cînd fac pe turistul :) )
- şi mie-mi place să ulicălesc
- cum îţi place ţie soarele , că tu ieşti animal nocturn ?
- ştiu să fac un tiramisu, de îţi lingi dup-aia degetele până la cot :P
- cui nu-i place să râdă, fostei mele diriginte-cred.
- daaa, noapteaaa, aşa daaaa......
ps.
mă bianco, amu' nu tre' să te iei tu după toţi diliii ( io şi pdm-ul ) şi să pui titluri în română, tu scrie cum îţi vine bine şi cum îţi place.

Blanche Neige spunea...

@strigo
Si eu zic ca e in cutie :-)
@kekee
Mersi mersi, copii frumosi stiu sa fac, acu de i-as nimeri si cuminti... :-P
In ceea ce priveste aparatul, pot sa iti spun ca de banii aia poti sa iti gasesti ceva super fain. Sa fie Canon sau Nikon (eu am Nikon, asa ca sunt subiectiva, al meu e pe la 500 euro). Si DSLR, ca diferenta la poze este imensa fata de la aparatele compacte. Cam asa ceva ti-as recomanda: http://www.buy-digital-camera.org/cheap_nikon_d90/price_compare.html dar sa iti iei si un obiectiv fix de 50 mm daca iti place sa fotografiezi peisaje, obiective turistice.
Asa, deci imi dati dezlegare sa ma apuc din nou de titlurile in engleza? Yupiii! Desi eu urasc oamenii care vorbesc/canta in engleza doar asa de fenta, am mai explicat de ce mie asa imi vin titlurile.
Si cu tiramisu ala, acum daca tot te-ai laudat, va trebui sa si demonstrezi :-)

Anonim spunea...

Multe vrei şi tu .
Copil cuminte şi babă faină, nu iaste.
Am aflat Nikon D-90 ok.
Altu-i baiu amu'.
Am aflat :
1. NIKON D90 + OBIECTIV AF-S VR DX 18-55 + OBIECTIV AF-S VR DX 55-200
2.Nikon D90 + OBIECTIV AF-S DX VR 18-200 f/3.5-5.6G IF-ED
Ala cu doua obiective ca plaja de valori insumata e de la 18-200, care-i egal cu celalat.
Ăla cu un obiectiv e mai scump, dar nu exagerat, daca face exact ce face primul şi mă scuteşte de: scoate obiectivu', schimbă obiectivu', bagă obiectivu' ar fi mai ok. că-s putoare.
Tu ce zici ?
Bineînţeles că vreau soluţia mai bună, că pe lîngă faptul că îs ţăran îs şi snob.
Să vezi ce poze trage ţăranu' după ce o să îşi ia TUN DE FĂCUT POZE.

Anonim spunea...

Cre' că tre' să îmi împrospătez fizica-optica din şcoală.
Demult-demult era bunicel.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Spune-mi si valorile f-ului la primele doua obiective. Daca sunt la fel ca si la cel din a doua oferta, atunci merita sa ti-l iei pe asta, ca ai toata plaja. E important f-ul, deoarece tu ai nevoie de un obiectiv luminos, facand poze afara, si nu in studio unde beneficiezi de flash-uri, reflectoare, etc. O sa ma mai uit si eu azi pe seara peste obiectivele care s-ar potrivi mai bine, dar ai adresa mea de mail sau de mess (de la sefa)daca vrei sa discutam mai extins pe tema asta. Conteaza insa foarte mult ce vrei sa fotografiezi si in ce conditii.

silavaracald spunea...

Deci, Strigo şi Alba, m-aţi băgat la cutie! Buuun, se notează! :(
Şi kekee: urât din partea ta că m-ai bănuit. Trebuia să mă-ntrebi de-a dreptul! (Nu de alta, dar ţi-aş fi vândut câteva ponturi, hihihi!)

Anonim spunea...

Primul obiectiv ,ăla de 18-55 mm are f3,5-5,6.
Al doilea ,ăla de 55-200 mm are f4,5-5,6.
f e distanţa focală ?
Ca atunci desenind lentila, obiectul, si geometria formarii imaginii, îmi rezultă, că la o distanţă focală mică, am unghiul mare, deci o sa pot poza cladirea toată de aproape.
al doilea număr e a doua valoare a distanţei focale.
Aşa e ?
Şi mai e un VR in denumire, ce înseamnă ?

Blanche Neige spunea...

f este deschiderea diafragmei, cu cat este mai mic, cu cat ea are o deschidere mai mare si permite intrarea unei cantitati mari de lumina, deci ai un obiectiv luminos.
Distanta focala e prima valoare, cea masurata in mm, acolo vine partea aia cu distanta focala mica-camp mare vizual. Distanta focala ideala e de 50mm, comparabila cu cea a ochiului uman. Dar pentru peisaje si cladiri mari e foarte bun si obiectivul fix de 35 mm, care are un camp larg. Dezavantajul obiectivelor fixe este exact asta, ca sunt fixe, si nu poti face zoom, nu poti apropia sau indeparta imaginea. Dar sunt foarte luminoase si clare, si pozele ies superb (daca te poti obisnui cu ele).
Sa luam primul obiectiv, ala la distanta focala de 18mm are o diafragma minima de f 3,5 iar cand faci zoom la 55mm, diafragma minima va fi de f5,6 (deci va intra mai putina lumina decat la prima distanta focala). Sper ca am fost suficient de clara...
VR vine de la Vibration Reduction, este o functie a aparatului care reduce efectul vibratiilor aparatului atunci cand faci poze.

Anonim spunea...

săru-mâna !
deci cumpăr 18-200mm, de început, iar când mă întorc acasă' de tot ca să pot poza dealurile de acas'( care oricum le văd în mintea mea şi acum ) o să iau un fix de 35 sau mai mic.
ps.
dacă cumva reuşesc să îmi aflu timp când vin acas',vin să-ţi gătesc un 4156 ( tiramisu'):D
mersi oricum.

penisdemasa spunea...

@aa
de la mine ai liber la titluri în engleză :-))

Trimiteți un comentariu