9 aprilie 2010

Primavara mea a durat o zi

A venit momentul sa incep sa va arat si pozele pe care le-am facut in Belgrad. Sunt foarte multe, asa ca ma voi intinde pe mai multe posturi. Nu am fost un turist tipic, am pozat doar ce m-a atras, si am omis multe obiective demne de vizitat.


Un felinar aprins ziua. Asta mi-ar prinde mie bine in viata de zi cu zi, ca si asa nu vad lucrurile clar nici pe lumina...


Oare sa ma indrept spre lumina, sau sa fug cat mai am timp?


Ghici care sunt eu? Asta cred ca a fost cea mai relaxanta priveliste de anul acesta.


Cred ca fiecare oras trebuie sa aiba babuta lui care sa hraneasca porumbeii din piata centrala, cainii vagabonzi si sa mangaie pisicile ratacite.



Eh, eu ii cred! O fi asta noul sport national?


Pe straduta asta am pasit alaturi de prietenii mei. Doar ca nu i-am intalnit inca.


Vreau si eu sa o cunosc pe doamna asta cu capul verde si cu un fiu cu trei ochi! Cred ca am fi de nedespartit!


Cum poate exista atata spatiu intr-un loc atat de stramt?

Probably the best beer in the world????? No! Definitely the best!


Vino la bila albastra!


Pe astea le-am vazut intr-un interval de 2 ore! Mai multe decat am vazut in intreaga mea viata in Romania. Si asta spune foarte mult despre doua popoare care nu sunt pe pozitii de egalitate, dar a caror valoare, din pacate, nu e reflectata de nivelul atins...

To be continued!

15 comentarii:

Anonim spunea...

- deci de la stinga la dreapta :
tu, slvc, pestisorul.
- chiar asa bună-i berea aia ?
pe aici a inceput sa bea lumea tot felul de beri de " tiraj " redus, şi scumpe bineînţeles.
Păi ar trebui să o importe cineva în România, poate noi .
- tractoare o sa vezi după ce o să îşi vândă românii ultimul petec de teren la străini ( italieni, francezi, daneji , etc ).Atunci o să măninci şi fructe din România
- bila aia albastra nu cumva era scris pe ea : Cub roşu produs în Romanela
- fain pozat tunelul.

Blanche Neige spunea...

He, he, ai ghicit, dar trebuie sa imi spui cum ne-ai identificat pe noi doua!
Berea este intr-adevar extraordinar de buna, dar asta e valabil la preferintele mele. Dupa cateva luni petrecute in Belgia in compania berilor trapiste, credeam ca nu voi gasi ceva care sa le egaleze! Nu e foarte tare, dar, spre deosebire de berile de la noi, asta chiar are gust de bere, daca intelegi ce vreau sa zic.
Cu bila aia albastra e o intreaga poveste! Spusa deja, in mare parte.

silavaracald spunea...

@keke
Măi, jmecherie, m-ai văzut într-o poză cu budigăii ăia trei-sferturi, aşa că ai făcut legătura! Sau ai văzut-o pe Alba... Nţţ, nu mai ştiu exact, dar prea ne-ai nimerit! :D

Blanche Neige spunea...

Sefa, hai ca intru la idei! Ce poze i-ai trimis tu in pantaloni trei sferturi, ca pe blog nu ai pus :-))))))

Anonim spunea...

=))
gata ,ne-o prins.
ne-ai dat de gol.
=)
Întrebare .
Care blog îl mai citesc io frecvent ?
Cine s-a mai lăudat că a fost la Belgrad ?
Are ariciul memorie vizuală bună ?

silavaracald spunea...

Are, bre!
L-ai bănuit dijaba! :)
No, fă bine şi spală ruşinea cu o butelie de vin de-ăla bun!

Blanche Neige spunea...

Tu cu cine vorbesti? Eu vin nu beau, asa ca vi-l donez pe al meu din pivnita, daca era randul meu sa dau de baut :-))

silavaracald spunea...

Da, cu tine vorbeam.
Vezi că ţi-am dat ping în legătură cu leapşa aia! Nu ştiu de ce nu apare aici. În textul meu este... :)

Anonim spunea...

@ slvc
răspund io în locul ei ?
1- Ramşteinii şi alte muzici bune
2- Berea Jelen
3- Aparatul foto şi pozele
Deci 3 din listă le-am pus io , acu' nu ştiu dacă postul e potrivit.

penisdemasa spunea...

aplauze!!! primul titlu în română...după ăla în care te-am făcut cretină :-S :-P

Blanche Neige spunea...

@pdm
Mersi, mersi, raman datoare :-)
@SLVC si kekee
Vine si postul, imediat.

penisdemasa spunea...

vav de momentu ăla am o poză pentru tine, dar nuș cum să ți-o arăt...

Blanche Neige spunea...

Pai tu cum sugerezi?

penisdemasa spunea...

habar n-am...hai că le printez și le trimit unui prieten din irlanda să le scaneze și să ți le trimită el pe mail?!?

Blanche Neige spunea...

Iti trimit o adresa de mail, ca nu am inceredere in prietenul tau, pun pariu ca are un scanner prost :-)))

Trimiteți un comentariu