5 mai 2010

...and I followed no one

Vineri avem cea de-a doua expozitie. Adica noi cei de la scoala de foto (asa cum imi place mie sa ii spun pe scurt). Tema principala este "culoare pe culoare", cu conditia sa fie vorba de aceeasi culoare, de nuante diferite. Cele doua poze selectate, in cazul meu, sunt cele de mai jos. Probabil ca expusa va fi numai cea cu mostruletul verde, pe numele lui adevarat Veriga Lipsa (nu eu i l-am dat, e dintr-un film de animatie :)).


Si pe aceasta, una dintre preferatele mele. A fost realizata dintr-un impuls de moment, intr-o seara oarecare, la intrarea in sala de curs.


Maine aranjam sala, si vineri va fi marea deschidere! Pozele saptamana viitoare!

10 comentarii:

Anonim spunea...

-La prima poză e haios personajul verde cu zîmbet " a la Iliescu "
-Ultima chiar e faină.
Poţi să-i spui Mother Dawn sau Sunset.
Lumina se potriveşte pentru oricare din primele sau ultimele clipe ale zilei.
Poa să fie o celulă care se închide sau se deschide - adică un apus în viaţă sau un răsărit în viaţă.
Meşteră poză. Ai prins liniştea/tensiunea acelei clipe.
Bravo.

Blanche Neige spunea...

Mersi! Adevarul e ca nu cred ca exista fotograf care sa nu fie fascinat de lumina. Si mai ales de umbre. Iar pe langa usa respectiva trec de cateva ori pe saptamana, dar doar in acea seara mi-a atras atentia (de obicei e lipita de perete si nu o observa nimeni :)).

pepe spunea...

Cel mai mult imi place prima poza. Nu stiu de ce, dar parca ma relaxeaza, ma binedispune. Bine ca nici celelalalte nu sunt urate.

Claudia spunea...

super ultima. as numi-o "iesire spre libertate".:)

Blanche Neige spunea...

@pepe
Si pe mine, ma bufneste rasul de fiecare data cand ma uit la ea :)
@Anca
Da, e ciudat acum cand ma uit la ea, ca imi dau seama cat de mult seamana cu o usa de celula :)

Anonim spunea...

Cand am vazut ultima poza m-a luat un brrrr... si scarile in jos... ca si ariciul m-a dus gandul la o celula si ma intrebam unde faceti voi cursurile alea.
Strigo

silavaracald spunea...

Eu ce să mai zic, că vă dădurăţi toţi cu părerea!
Ah, da: ultima mi se pare mai potrivită să aibă titlul "Primim marfă!" :D
off topic: Uită-te la http://dan.fratean.ro. Nu ţi se pare cunoscut? ;)

Blanche Neige spunea...

@Strigo
Cladirea scolii este foarte veche si alambicata, ca un labirint. De multe ori imi este frica sa nu ma pierd prin ea:) Dar are farmecul ei! Este foarte potrivita pentru o scoala de arte, e ciudata si misterioasa.
@SLVC
Eu nu stiu la ce magazine iti faci tu cumparaturile, dar nu cred ca mergem in acelasi loc :)))

Ciprian spunea...

Tot ultima e mai faina. Mi-a amintit de Greuceanu, de poveste, cand eroul a eliberat astrii ferecati de zmeu (monstruletul din prima poza).

Blanche Neige spunea...

@Ciprian
Multumesc! Mie mi se pare foarte fain faptul ca o poza facuta absolut dintr-un impuls de moment e interpretata diferit de cei care o vad :)

Trimiteți un comentariu