9 mai 2010

I'm the firestarter

Daca tot m-a bazait SLVC ca de ce m-am dus sa ii vad pe nemtii mei in concert, cand puteam sa ma duc la unitatea locala de pompieri (cica cu acelasi rezultat :)), am facut-o! De fapt au venit ei la noi, adica in centrul orasului, pentru inaugurarea achizitionarii unui numar destul de impresionant de autospeciale. Bucuria mea, am apucat sa fac o groaza de poze!

Si au inceput sa soseasca!





As vrea sa pot comenta mai multe pe marginea lor, dar nu ma pricep... Stiu doar ca sunt folosite la stingerea incendiilor, iar unele pentru descarcerare. Aici eu eram convinsa ca e o trapa de te lasa sa patrunzi intr-un spatiu similar cu cel al unei ambulante. Dupa prima tentativa de a deschide chestia asta, pompierul de serviciu mi-a explicat ca de fapt este un spatiu de depozitare a echipamentelor lor. He he, cred ca asa se distra in sinea lui de ignoranta mea :)

Asa, aliniate frumos! S-au miscat foarte repede, oragnizat, in 20 de minute erau toti in formatie de lupta.


Ce v-am zis!

Si mai de departe. Pentru poza asta m-am urcat intr-un turn mult prea inalt, am escaladat vreo 200 si ceva de trepte si am tremurat cu aparatul in mana pana am facut pozele. Da, am rau de inaltime... In plus imi si batea soarele din fata!


Ultimele pregatiri.


Am rezistat tentatiei de a ma urca pe scara :) Dar cred ca as fi facut niste poze tare interesante de acolo sus.



Rosul asta era superb! Rar am mai vazut asa o nunata frumoasa, vie si salbatica...


Asta e noul instrument la moda pe la noi, se numeste trombono-toba. M-am inscris la cursuri sa invat cum se canta la el:)



Fanfara, cuminti si organizati ca toata lumea.


Domnul acesta a fost preferatul meu! Ce mi-ar placea si mie sa am dexteritatea lui...

Data viitoare am de gand sa nu ratez parada militara de la 1 Decembrie! Just kidding!

16 comentarii:

Anonim spunea...

Pe mine ma enerveaza ca in fata nu scrie "POMPIERI" ci invers. Daca tot scrii ceva pe masina, apoi sa o faca asa cum trebuie, na!

Cred ca visul oricarui baietel a fost candva sa devina pompier (cel putin pe cei ce-i cunosc eu (acum baietei mari) sa ai asa un furtun mareeee hihihihi...
Strigo

Claudia spunea...

vai, dar turnul ala e chiar zgarie nori =))... si eu care credeam ca glumesti...

Blanche Neige spunea...

@Strigo
He he, lasa ca si la eveniment se intrebau unii de ce scrie asa, pana le-am explicat faza cu oglinda retrovizoare :)
@Anca
Da, e turnul Palatului Administrativ din Targu Mures :)

Anonim spunea...

=)) =)) =)) (la asta nu m-am gandit :D )
Blanche, dar astia aici scriu normal si tot se dau masinile la o parte sa treaca. Ii auzi de la o posta, nu mai tra sa citesti in oglinda :D
Strigo

Anonim spunea...

Ce de maşini de pomipieeeeri.....
ps.
Acuma să mergi la concert Rammstein = unitatea de pompieri !?!?!?!
Ce fumează pisica ?

Blanche Neige spunea...

@strigo
Ei, ca aici nu stiu sa iti raspund... Mai ales ca pe unele masini scria normal, pe altele invers. Dar acum m-ai facut curioasa si o sa imi intreb colegii :)
@kekee
Eu asa am vazut legatura: la concert erau foarte multe efecte pirotehnice, flacari, etc. Daca ma duc la unitatea de pompieri poate prind un incendiu prin oras si ma iau aia cu ei la locatie, unde o sa vad aceleasi flacari :) Fondul audio va diferi, totusi :))

Anonim spunea...

Doar fondul audio ?
=))

Blanche Neige spunea...

Eh, acum si tu... Daca iar incep sa ii laud pe nemtii mei, ma ia ma soeur la misto din nou :)

silavaracald spunea...

Deci, observaţii cu duiumul!
Unu: dar pe un flăcăiaş de-ăla pompier mai focos aşa, n-ai pus geana?
Doi: dar băieţii ăia tare mai erau făţoşi!
Trei: nici ăia de vârsta a doua nu-s de lepădat.
Patru: ăla cu două aparate e chiar promiţător! Pare ambidextru! ;)
Cinci: Băieţ... Scuze: deci, dacă te apuci şi de cursurile alea de trombo-dubă, cu mine ai rupt-o-n fericire! Am zis! x(

Blanche Neige spunea...

@SLVC
:)))
Pai aia nu erau eligibili, ca nu aveau nici un tatuaj vizibil, si nici nu aveau piercing-uri in sprancene! In plus aveau o chestie care pe ma pune imediat pe fuga: uniformele. Rebela din mine are alergie la asa ceva :P In plus, eram in interes de serviciu si nu aveam voie sa ma uit aiurea :).
Si nu ti-am zis ca m-am apucat de cursuri, in primele sedinte ne-au invatat cum sa il montam ca sa nu iasa tanc din greseala!

Anonim spunea...

:-* :-* :-* :-* :-*
Hai încoace să te ţuc !
Deci nici ţie nu-ţi plac uniformele.
- şi pompierii îs ca ţara .
Nu cre' că afli , UNUL care să arate ca :
http://enrouteemergencyequipment.com/images/ff.png
Ce de şpăgi dau românii, ca să se angajeze ca pompieri.( în Romanela biensur)

Blanche Neige spunea...

He he, ce pompier potrivit mi-ai gasit! Si e si tatuat!!! :))
Acum, ca sa fiu fairplay:
http://www.brazilian-bikinis.org/ProductImages/emcostumres/9865_lg.jpg

Anonim spunea...

cam rusească fata .

mifty spunea...

aha, d-aia nu mă place kekee pe mine... de unde dracu' a aflat c-am fost ceferist???...

în altă ordine de idei... pe când poze la "urgenţă"??? :D
dr. house style, of course! :D

Anonim spunea...

Maaai, dar ce pompier ne-o aratat kekee... pacat ca nu am vazut ce furtun are :))
PS: mie in anumite circumstante imi plac uniformele. Te scutesc de corvoada: cu ce sa ma imbrac azi?
Strigo

Blanche Neige spunea...

@kekee
Lasa ca caut alta, ca nu imi place sa te stiu nemultumit :P

@mifty
N-am vazut dr House, dar la urgenta nu cred ca voi poza vreodata, nu imi place sa pozez suferinta, in nicio forma a ei. La Medicina Legala insa... :))))

@Strigo
Eu nu stiu ce furtun are, dar nu e de bine, ca il folosesc vreo 10 pompieri deodata :))))

Trimiteți un comentariu