22 mai 2010

I'm staring right back at myself

De ceva timp tot incearca ma soeur sa ma faca sa imi largesc orizonturile muzicale. Si are dreptate, am ascultat Rammstein excluziv timp de cateva luni, era momentul sa ma uit si in jur putin.

Asa ca am inceput, strategic, sa ascult intai jazz. A fost foarte frumos, dar nu mi s-a lipit de suflet...



Am continuat cu chill out. Aici chiar mi-a placut, dar parca lipsea ceva, acel ceva care ma face sa ascult obsesiv cate o piesa zile intregi.


Coutry music, mult Kenny Rogers, dar m-a intristat foarte mult si am trecut repede la altceva.


Reggae! Eh, asta e mai pe sufletul meu, dar l-as fi apreciat mult mai mult daca as fi trait acolo unde se canta. Dar si asa, este preferatul meu, dupa rock, bineinteles!


Incet incet, se epuizau toate... Pana cand, in pregatirile mele pentru concertul AC/DC, am dat de el! Unicul si inegalabilul Phil Anselmo, fostul frontman de la Pantera (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc), si actualul de la Down.
In sfarsit am dat de un album de care nu m-am putut desparti zile intregi, si de o voce care da dependenta. Dar la partea asta cred ca ma soeur ii va regreta amarnic pe cei de la Rammstein :), care, in comparatie cu americanii mei, par de-a dreptul eleganti si sobri. Uite de ce:



Si asta e inca una dintre cele mai calme melodii de ale lor!

Eh, si daca solistul mai arata si asa... e clar!


Mai ales ca am apucat sa il vad si live!

Oricum, astept momentul in care o sa mi se sugereze sa nu imi mai ascult asa de mult noua descoperire, si voi trece mai departe, probabil la death metal :)))))

Acest post este totusi un pamflet, si trebuie tratat ca atare! Adevarul este ca noua mea feblete muzicala sunt ei:



Glumesc, glumesc!

Acum, pana sa sara familia cu camasa de forta, nu e adevarat ca tot Phil e mai bun? Mai ales ca acum s-a cumintit si a ajuns sa tina si prelegeri pe la facultati, in legatura cu pericolele consumului de droguri (desi ar trebui sa fie ilegal sa arate atat de bine la cei 42 de ani ai sai, dupa o viata de sex, drugs and rock n roll, toate duse la extrem) :



Na, gata cu gluma! Dragostea mea ramane Rammstein si numar zilele pana la venirea lor in tara!

25 comentarii:

m.bancea spunea...

Mi-am băgat dopuri de vată în urechi, am dat sonorul la minim şi am încercat să ascult propunerile tale. Mda, Rammsteinii îs copii cuminţi pe lângă ăştia. Mă duc să cumpăr nişte pânză de in, că am de croit ceva! Tu stai liniştită până atunci, cu căştile pe cap! :D

Blanche Neige spunea...

He he, inseamna ca misiunea mea secreta da roade si in curand o sa ma rogi tu sa ascult Rammstein, ba poate o sa imi cumperi si bilet la urmatorul lor concert :))))

CS spunea...

33 and counting ...

Blanche Neige spunea...

@CS
35 :)) dar ajungem si la 33, apoi 10, apoi 1 si....ta dam!
Sa ratezi tu Down, ntz, ntz... :P

Lino spunea...

Orice muzică e bună dacă e cântată din suflet şi cu talent. :)

Blanche Neige spunea...

In sfarsit, cineva care intelege fenomenul :)

CS spunea...

Nimeni nu are dreptate, mai sunt 34 de zile :)

Anonim spunea...

Consumă-ţi furia din suflet cu muzica asta, iar când ai consumat-o toată, vei fi pregătită să asculţi şi altceva.
Până atunci totul e în zadar.
Apoi , va veni de la sine, alte muzici, alte stări, alte...

Blanche Neige spunea...

@kekee
Welcome back!
He he, pai am spus eu ca e pamflet postul asta, si nu am glumit (in totalitate :)) Ia uite, aucm de exemplu ascult Mike Oldfield si imi e tare bine. Si ma uit la Lost in draci. Mai mainstream nici nu puteam sa fiu :P

Anonim spunea...

Excelent Oldfield , in special Tubular Bells - si de pe el The Sentinel
Io ascult Pat Metheny acum .
E mester mare .

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Sq5oqY3-vhg&feature=related

Blanche Neige spunea...

Chiar ca este, si canta si foarte pozitiv :) Fain!

silavaracald spunea...

Pot să zic şi io ceva? Pot? Chiar pot?
Bun. Deci, m-aţi tăhuit de cap cu Pat Metheny ăla, şi tu, şi Georgie. Da, cu tine vorbeam, kekee!
Da-i fain! :)
Gata, vă las să discutaţi muzică ca (scuze! :) ) între cunoscători!

Anonim spunea...

mai ascult asta în ultima vreme :
http://www.youtube.com/watch?v=UBtjik6uYrY
sau
http://www.youtube.com/watch?v=2emj7HXv6Ic&feature=related

Anonim spunea...

Pat Metheny ma deprima, nu stiu de ce :D

Mai Blanche ia asculta!http://www.youtube.com/watch?v=1plvBR02wDs

Versurile nu le prea ascult ca ma enerveaza dar imi place ritmul si ma inveseleste :)

Blanche Neige spunea...

Doamne, mie imi place la nebunie Dolly! Are o voce extraordinara...

Anonim spunea...

Io să fiu sincer , nu mă omor după aia cu nume de oaie.
Nu e rea, dar o prefer pe Bonnie Raitt , muuuuult mai mult.

penisdemasa spunea...

1. ție ți-ar trebui ceva pumni în burtă ca să-ți treacă de dracii ăștia
2. într-adevăr este ilegal ca ăla să arate așa la 43 de ani. adică eu nu l-aș lăsa să iasă afară, e prea spuchi pentru copii
3. tot nu pot să-nțeleg ce e așa secsi la motostivuitoristu ăla de la raimștain. iecsplică, te rog...

silavaracald spunea...

"Pumni în burtă"!
Băi, aşa se vorbeşte cu sor-ta?!
Lasă că pun eu mâna pe tine, împieliţatule! x(

Blanche Neige spunea...

@pdm
1. Ma bucur totusi ca nu mi-ai zis ca merit una in moaca :))
2. Spooky spooky, ai dreptate! Nici eu nu l-as lasa sa iasa afara din casa, ba chiar l-as incuia la mine in apartament vreo luna!
3. Mai, aici ai imbulinat-o! Dar daca chiar vrei sa stii, Till nu e sexy, mai! E chiar frumos de-a dreptul! Na! E ok ca tie nu ti se pare, e si normal, lasa ca are el sute de mii de admiratoare :)
Daca nu ma crezi pe mine, ia arunca o privire in dictionar, poate te lamuresti mai bine :)
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Till%20Lindemann&defid=2357024

Anonim spunea...

lui pdm numai hemoroizii i se par "secsi". :D

Blanche Neige spunea...

He he, poate stii tu mai multe :) Chiar asa, cine esti?

penisdemasa spunea...

am citit dicționarul...chiar dacă-mi plac femeile, pot să spun că recunosc și accept frumosul într-o personaă de același sex, iar dili ăsta al tău de la raimștain chiar n-are nicio treabă cu esteticul...pur moa asta http://www.ataclapersoana.ro/upl/uplphoto/alex-erbasu-fuge-de-silicoane-picture-2680-t-700x700.jpg ar putea să fie considerat frumos

penisdemasa spunea...

maman...după ce că mă joc cuminte cu lopețicile de fo 6 luni și nu am mai stricat nimic, nici acum nu mă lași să-i stric păpușa fetei ăsteia?

Blanche Neige spunea...

Ei, vezi tu, aici e buba, ca mie mi se par frumosi barbatii astia fetite, ca ala din poza ta... Asta e, e absolut normal sa nu ti se para frumos un barbat asa cum mi se pare mie. Si mie nu mi-au placut niciodata barbatii standard, aia din calendarele pentru femei. Till asta mi se pare ca are o frumusete mai misterioasa, data si de personalitatea lui... Hai ca acum m-ai ambitionat sa fac un top al barbatilor care mi se par mie frumosi, parca vad ce furtuna o sa iasa la postul ala!

Trimiteți un comentariu