17 mai 2010

Cover me in smoke

Am fost si eu una dintre cele 60000 de persoane care au ales sa isi petreaca seara de duminica in vant si frig, doar ca sa ii auda si sa ii vada pe cei de la AC/DC. Dar nu am regretat! Mai ales ca am profitat de moment sa ma intalnesc si cu prietenii mei, confrati in admiratia noastra pentru o anumita formatie nemteasca (he he, stiti voi care!). A fost un week-end greu, multa lume, multa mancare, mult umblat peste tot. Si ce frumos a fost!

Asa, hai sa ma intorc la povestea mea.

Duminica pe la 5 deja eram in zona concertului. Pe la vreo 5 si jumatate am si reusit sa intram in perimetrul respectiv, dupa ce am trecut prin mai multe filtre ale fortelor de ordine. Mda, mi s-a confiscat o ciocolata cu ocazia asta. Smechera de mine, am crezut ca pot sa ii pacalesc si sa trec cu ea, dar au fost mai vigilenti decat ma asteptam.

Concertul AC/DC incepea doar la 9 seara, dar inainte au cantat Down si Iris. Acum pe Iris i-am vazut de mai multe ori, si nu m-am agitat pentru ei. Dar pe Down nu i-as fi ratat pentru nimic in lume.



Si au fost extrem de punctuali! La 6 deja cantau de mama focului, si eu inca nu apucasem sa ma apropii suficient de scena... Asa ca mi-am cerut scuze prietenei mele (care a preferat sa stea mai in spate), si am parasit-o. Mi-am facut loc cu coatele pana am ajuns intr-un loc unde sa il pot si eu vedea pe solist si nu am respirat vreo jumatate de ora! A fost superb!


Asta este punctul cel mai apropiat de scena, la care aveam acces cu biletul meu...

Asta nu e poza facuta de mine, evident. E doar asa ca sa va arat pentru ce m-am agitat atat sa ajung cat mai in fata :) Daca inca mai sunteti curiosi, faceti o cautare pe Google cu Phil Anselmo.


Asa, intre timp au cantat si cei de la Iris. Iar eu mi-am parasit locul si m-am dus in spate la gasca cu care venisem.


Chiar ca am stat in spate, dar era singurul loc in care incapeam toti si aveam ceva vizibilitate. La distanta asta nici aparatul meu nu a mai facut fata. Dar il iert, ca la Belgrad si-a facut treaba cu brio.


Si au inceput cei de la AC/DC show-ul! Au fost atat de profesionisti si de perfectionisti, si au cantat impecabil, incat chiar ca nu am cuvinte sa va explic cum a fost!

Timp de doua ore au cantat si au fugit pe scena non stop. Si asta la anii lor!


Efectele de scena au fost si ele grandioase.


Cei din tribuna VIP au fost dotati cu cornite de dracusor, care luminau intermitent.



Nu va pot explica in cuvinte cum arata imaginea asta in realitate. Sute de cornite rosii clipocind intr-una, in intuneric, avand in fundal Casa Poporului...


Copii, tineri, batrani, toti inarmati de lupta!



La final un show de artificii, sa stie tot orasul ca AC/DC au trecut pe aici!


Si dezastrul din urma...

A fost extrem de frumos show-ul, si mai ales prestatia lor. Daca vreodata aveti ocazia sa ii vedeti live, in acest moment al carierei lor, nu o ratati! Eu am uitat si de frig, si de vant, si de faptul ca am stat in picioare 6 ore cu niste dureri de spate oribile. Am uitat pana si de toxiinfectia alimentara mostenita de la o shaorma din zona, nu la fel de ucigasa insa ca cea consumata de unii dintre prietenii mei, care nu au fost asa de norocosi ca mine, si au patit-o mai rau...


14 comentarii:

georgiana spunea...

Sa-ti fie de bine, fericito! Multumim pentru foto, bun ar fi fost si un filmuletz... :P

Blanche Neige spunea...

Da, un filmulet ar fi fost grozav, dar cu aparatura mea din dotare nu am prins mare branza...

georgiana spunea...

Oricum, amintirea ramane in suflet! Astea's chestiile care conteaza in viata, pe bune!! Cu atat ramai! Brava!

silavaracald spunea...

Deci, acum ştiu cum stai cu rezistenţa la efort, când te-oi chema la scuturat de covoare! pe muzică de AC/DC şi Rammstein!
:D

Blanche Neige spunea...

@georgiana
Ai dreptate...

@SLVC
Apoi, cred ca doar muzica nu ajunge, ar trebui sa mi-i aduci in curte in realitate, sa vezi ce o sa zbarnai :))

Anonim spunea...

60 de mii ... oauuuu...
Am citit pe nerasuflate si m-am uitat la poze. Se simte ca ti-a placut :)
Strigo

Blanche Neige spunea...

@strigo
Ma bucur ca ti-a placut relatarea mea! O sa mai vina si altele, ca mai am cateva concerte in plan anul asta :P

Acum sper sa nu mai spuna nimeni ca ma entuziasmez doar la nemtii mei :)))

Anonim spunea...

Ce fain :) Io am in plan "armata" anul asta :((
Strigo

Blanche Neige spunea...

Ce armata? 0_0

Claudia spunea...

misto! dar nu prea inteleg faza cu ciocolata. de ce sa nu ai voie cu ciocolata, ca doar nu puteai sa impusti pe nimeni cu ea.

Blanche Neige spunea...

La orice concert de anvergura acestuia exista reguli foarte stricte: fara obiecte contondente, aparate foto profesioniste, medicamente, parfumuri, bauturi si mancare, si altele. Faza cu bautura si mancarea este pur mercantila: astfel esti fortat sa cumperi de la tonetele amenajate special in cadrul locatiei respective...

Anonim spunea...

Ma refer la cursurile de specialitate pe care le voi face in iunie si apoi de la sfarsitul lui iulie pana in octombrie. Iar plec la mama-hotel (cum am mai fost) :( cu program strict Si plimbarile ne sunt programate :D
Strigo

Blanche Neige spunea...

Of, lasa ca te stiu fata inventiva, o sa gasesti tu o solutie sa imbini utilul cu placutul :)

Anonim spunea...

Daaa, aici placutul va consta in util :D

Trimiteți un comentariu