28 mai 2010

Is there a standard anymore?

Pe scurt, daca tot am discutat pe tema asta, am sa fac un top 10 al barbatilor care mie (subliniez asta cu trei liniute) mi se par frumosi. Nu neaparat talentati, destepti, carismatici sau bine imbracati, ci frumosi. Atat!

Locul 10. Johnatan Rhys Meyers.
Pentru ca are ceva care te face sa te uiti la el, desi nu esti convins daca iti place sau te irita pana la disperare.


Locul 9. Magnus Scheving
Pentru ca e un atlet desavarsit care ii invata pe copii sa manance sanatos si sa faca mult sport. Doar e Sportacus :)



Locul 8. Christian Bale
Pentru aerul misterios si elegant pe care il degaja.



Locul 7. Robbie Williams
Pentru ca a fost mereu un iepuras rebel.


Locul 6. Josh Holloway
Pentru ca sunt dependenta de Lost si pentru ca e un bad boy blond foarte reusit.


Locul 5. Brian Molko
Pentru ca este singurul barbat cu aspect androgin care imi place.


Locul 4. Matthew Fox
Pentru zambetul molipsitor si ochii sai revolver.


Locul 3. Collin Farrel
Pentru privirea diabolica si zambetul infantil.


Locul 2. Johnny Depp
Pentru ca este perfect!


Locul 1. Ewan McGregor
Pentru ochii ireali, zambetul ireal, parul ireal si corpul ireal. Si pentru ca toate astea se combina intr-un om care este ireal de frumos, dupa mine :)


Ok, acum puteti sa dati drumul comentariilor :) Am spus de la inceput ca acestea sunt parerile mele, si imi imaginez ca o groaza de lume nu va fi de acord cu ele. Dar tocmai de asta sunt personale si nu i le impun nimanui. Promit ca in curand o sa imi iau revansa, si voi face si topul femeilor care mie mi se par frumoase.

Si ma soeur ar trebui sa ma premieze, ca in topul asta nu a aparut nici un neamt de al meu, si nici vreun rocker nervos. Si nu l-am pus nici pe Hugh Jackman... ca prea il lauda restul lumii, si nu mai are nevoie si de pretuirea mea :P

Si o melodie care se potriveste cu atmosfera din postul asta:



39 comentarii:

Anonim spunea...

- no comments -
Adică nu .
Lăsam interesatele să îşi dea cu părerea.
ps.
Aştept celălalt top.

Blanche Neige spunea...

@kekee
Esti un adevarat gentleman!
Vine si celalalt, stai linistit, si acolo te rog sa te desfasori in voie :)

silavaracald spunea...

Din partea mea puteai pune şi un neamţ. Pe ăla care râgâie Du hast live! =))

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Hai ca aici m-ai prins, nu stiu de care vorbesti :)

georgiana spunea...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
yumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vorba lui kekee, am început să pleoscăi :)) îs tare pofticioasă! ce mă fac acum????

silavaracald spunea...

Vai di mini şi de mini? Chear?! ;)

georgiana spunea...

plus Brad Pitt! te rog io! :D

Anonim spunea...

Mie cel mai mult imi place melodia :D E super. Pot s-o ascult iar si iar si iar. Tare, cu castile in urechi sau cand conduc :)
Strigo

PS: daca recunosc ca doar pe Williams si Depp i-am recunosct, iar resu' poa sa-mi puna piedica pe strada ca nu-i recunosc, ma fac chiar asa tare de ras?

Blanche Neige spunea...

@georgi
Din pacate Brad nu e printre preferatii mei, desi recunosc ca e un barbat frumos :)
@Strigo
Roxette erau febletea mea in copilarie... Nu e nici o problema ca nu ii cunosti pe multi dintre tipii mei, unii dintre ei chiar nu sunt cunoscuti pe scara larga :)

silavaracald spunea...

No, aici stau mai bine ca tine, Strigo. În afară de nr. 4 şi 5, pe ceilalţi chiar că-i ştiu! :)

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Daca il stii pe 6, trebuie sa il stii si pe 4, ca amandoi sunt din acelasi serial Lost, si au devenit vestiti din cauza lui. Iar 5 e solistul de la formatia Placebo, care imi plac foarte mult:

http://www.youtube.com/watch?v=R-fJ9ROrW08

georgiana spunea...

Melami,
ce top e asta fara Axl Rose si Bruce Springsteen? :D
Şi nu mă faceţi că vă trimit poza cu amantul meu, daaa?

Blanche Neige spunea...

@georgi
Mi-am impus sa nu introdu in top nici un rocker nervos... cu totul si cu totul ar fi aratat topul atunci :)

Anonim spunea...

Sefa, oricum cu nr. 8 nu m-as marita nici sa ma ceara. Auzi sa ma cheme Bale Laura :))
Ce nu-mi place sa vaz balelele de la saracii cai!

Blanche Neige spunea...

@Strigo
Esti mortala! :))))
Eu poate cu nr 10 nu m-as marita, ca mi s-ar incurca limba in gura pana mi-as spune numele.

silavaracald spunea...

Te-ar chema Măria lu' Grigore, ce-i aşa de greu?!

Blanche Neige spunea...

@Georgi
Felicitari pentru biletul la Iron Maiden! Eu stiu pe pielea mea ce bucurie iti poate oferi o mica bucata de hartie de genul asta. Eu inca ma mai gandesc daca sa merg sau nu...

georgiana spunea...

Blanche, eu zic sa nu te mai gandesti mult! hai poate cu ocazia asta ne si intalnim... a? ce zici?

Blanche Neige spunea...

He he, pai daca o convingi pe SLVC sa ma duca cu masina pana la Cluj, vin! Cu ocazia asta impusti trei iepuri dintr-una :) Ca eu nu am nevoie decat de o scuza sa ma duc la concerte de genul asta (eh, daca m-ar si plati careva pentru asta, cred ca as fi putred de bogata) :P

georgiana spunea...

Oare cum sa fac s'o conving c'o sa cante si Guns'n'Roses in deschidere? :))) Hai c'am sa vorbesc si cu ea, oricum mai e suficient timp pana atunci si se pot intampla multe... Ariciu'mi zicea ieri la mine pe blog, c'a fost de doua ori la concerte cu Maiden si cica nu se compara cu nimic... Iote aicea: http://georgiana75.wordpress.com/2010/05/28/iuhuuu/#comment-2851
Tre' sa gandim pozitiv! parerea mea :P

georgiana spunea...

ca canta (cacofonie) trebuia sa fie...am scris ca o ciubota! :))

Blanche Neige spunea...

@Georgi
Daca o convingi si sa imi cumpere ea biletul, fac cinste cu o bere dupa concert :))))))

georgiana spunea...

Blanche, ce-i un meleon la valoarea noastra?! nika tătă! Sunt geană pe feisbuc, fac aia acolo concursuri si au ca premii bilete la concert si cum eu deja mi l'am comandat, daca dă Doamne si castig ţi l'oi da ţie! ;) Să fie un Haichenăn, cum zicea meşterul de mi-o văruit în casă! :))

Anonim spunea...

Năşicoooooooo ! Năşicoooooo ! Năşicooooo ! Du-o te rog frumos pe soru-ta la concert !
Hai te roooog euuuuu !
ps.
Nu mă aude, dar o abordez io diseară.

Blanche Neige spunea...

@georgi si kekee
Mersi, mersi pentru galerie! Sa vedem acum ce delibereaza juriul, AKA nasica :)

Anonim spunea...

bă !
pe mine toţi pozaţii de mai sus nu mă încălzesc, dar aşa de al dracu vă dau o temă :D
http://www.mostbeautifulman.com/misc/tysonbeckford/pages/pic02.shtml

Blanche Neige spunea...

@kekee
Mi se pare si normal sa nu te incalzeasca pe tine pozatii de mai sus :)))
Sunt frumosi si aia pusi de tine, dar parca prea papusele pentru gusturile mele... :P

penisdemasa spunea...

bine că nu-ți plac păpușeii, da l-ai pus pe deep pe 2 :-D și colega mea de pat tot cu el votează, dar asta nu-l face mai puțin păpușel:-P

Blanche Neige spunea...

@pdm
Hai mai ca nu e papusica Depp! Ma refer mai ales la atitudine si stil de viata. Acum ce sa faca el daca natura i-a dat o fata asa de frumoasa? Nimeni nu e perfect :)

Florian spunea...

Of topic, cu scuze: Bianca, de vreo jumatate de ora s-a intepenit blogul iguanei. Poti tu s-o rogi sa vada ce are? A disparut casuta in care se scriu comentariile, iar ultimul comentariu care imi apare este al tau, de la 21:53. Dau Refresh cu F5, dar degeaba.
Imi cer scuze ca apelez la tine, dar n-am alta idee mai buna.

Blanche Neige spunea...

@Florian
No problem! Numai ca la mine merge chiar foarte bine blogul ei...

penisdemasa spunea...

să-și dea cu briceagul o dungă pe față:-))

Blanche Neige spunea...

@Florian
Incearca sa il deschizi cu Mozilla, Internet Explorerul cam face figuri in ultimul timp.

@pdm
Asta da! Ai incercat si tu metoda asta? :)

Anonim spunea...

$ pdm
Neee , că ele nu îi caută pe ăia frumuşei şi cu bani , ci pe ăia ca noi :D
Doaaaamneee cum urlă invidia în mine .
Un grătar de şters pantofii, din fier beton , peste bot - ÎL REZOLVĂ

Florian spunea...

@Bianca
As incerca, daca as avea Mozilla. Am avut, dar acum vreo doua luni mi s-a dezinstalat Windows-ul si cine l-a reinstalat n-a mai bagat si Mozilla, iar eu abia acum observ.
Oricum iti multumesc, ai fost o draguta :)

silavaracald spunea...

Ete, nah, că se mută "Condica cu sugestii şi reclamaţii" la tine pe blog"Mersi că m-ai anunţat! :)
Oaaa, acum am citit chestia cu Ironejii ăia! Da' ştii că eşti obraznică! Adică să te şi duc, să-ţi şi iau belet... Da' berea lu' Georgie nu mă pui s-o plătesc?! x(

Blanche Neige spunea...

@kekee
Haha, mai da ce aveti cu bietul om? Ca vad ca tratamentul sugerat e din ce in ce mai serios. :)))))
@SLVC
Imi incercam si eu norocul, nu te supara acum :P

silavaracald spunea...

... şi mai scoţi şi limba după toate astea!
E clar, trebuie să cobor scorbaciul din pod! x(

Anonim spunea...

dacă şed strâmb şi cujet drept , tu trebuie să-i afişezi pe :
Doc, Happy, Blashfull, Sleppy, Sneezy, Grumpy, Dopey .
Iar la sfârşit : Charming Prince.
Nuuuu toţi nespălaţii ăia !
:D

Trimiteți un comentariu