2 iunie 2010

Put that thing back to where it came from!






Am promis ca o sa va povestesc ce ni s-a intamplat ultima data cand am fost la o zi de nastere. Petrecerea in sine a fost reusita, sarbatorita ne-a invitat intr-un club mai rasarit din oras, unde am dansat pana ni s-au tocit pantofii. Distractia insa si-a atins amplitudinea in drum spre casa! Nu eram un grup foarte mare, din care la final am ramas doar 6, 4 tipe si 2 tipi, unul dintre ei fiind si soferul desemnat, care nu s-a atins de bautura toata noaptea. De restul nu pot spune acelasi lucru :) Eu nu am fost foarte in forma in seara respectiva, insa.
Clubul este la ceva distanta de oras, asa ca am avut un drum cam lungut pana acasa. Singura preocupare a soferului era sa nu fie oprit de Politie, isi uitase actele acasa. Bineinteles ca la intrarea in oras ne opreste un echipaj al Politiei. Ofiterul de serviciu e un tinerel, cu o mina extrem de serioasa:
-Actele la control, va rog!
Soferul, fastacindu-se, incepe sa se prefaca ca isi cauta actele in bord. Moment in care copilotul se decide sa ii sara in ajutor, adresand-se politistului, prin geamul deschis larg:
- Buna seara colega! Nu ne cunoastem? Si eu lucrez in aceeasi institutie cu tine, sunt la Resurse Umane.
Politistul e rece ca gheata, nu schiteaza nici un gest. Soferul, spasit, recunoaste intr-un final ca nu are actele la el.
- Cum adica nu aveti carnetul de conducere la dumneavoastra? Nu stit ca se pedepseste...
Nu mai apuca sa isi termine propozitia ca sarbatorita (sprituita bine), din spatele soferului, isi deschide geamul larg si il inspecteaza lung pe politist. Apoi, tragandu-i cu ochiul, il intreaba languros:
-Casatorit, casatorit, ei?
La replica asta politistul este interzis! Se inroseste brusc si, balbaindu-se din ce in ce mai tare, ne repede:
-Circulati, circulati!

Imi pare rau ca nu am avut aparatul la mine sa pot imortaliza momentul, a fost colosal! Reactia lui a fost de milioane, atat de genuina si umana. Normal ca noi porcovanii am ras cu lacrimi pana acasa si ne-am facut planuri similare de evitat politia pe viitor.

Asa ca, daca va aflati intr-o situatie asemanatoare, nu ezitati sa incercati si metode mai putin ortodoxe. Va trebui sa vi le gasiti pe ale voastre, ca pe prietena mea nu v-o dau sa va scoata din incurcatura!

8 comentarii:

silavaracald spunea...

Te somez să mi-o prezinţi măcar mie, să mă scoată din impas la cabinet, că am câţiva morocănoşi de-ăştia la care nu le poţi smulge un zâmbet nici cu cleştele! :D

Blanche Neige spunea...

Ha ha, cum sa nu! Dar cred ca o sa ii binedispuna prea tare, de te trezesti apoi ca isi cheama si rudelel si prietenii la tine la consulatii :)))))

Anonim spunea...

mişto clădirea aia din poza cu lumină galbenă .

Anonim spunea...

ce ai mîncat bun în prima poză ?

Blanche Neige spunea...

@kekee
Data viitoare cand mai vii pe aici, te duc sa vizitezi si tu cladirea. E chiar faina!
Mmm, stai sa imi aduc aminte ce am mancat bun...da, era ceva foarte delicios pe nume Jelen Pivo :))))) Adica bere sarbeasca!

Anonim spunea...

Eu am crezut ca e biserica acea cladire.
Pe m-ar interesa de ce politisul s-o fastacit la intrebarea asta :-?
Si pe mine m-o prins odata aici politia fara actele masinii la mine si s-o uitat in calculatorul ala al lor mic si meserias si o fost ok :D
Strigo

georgiana spunea...

De unde se trage o concluzie: politistii e si ei oameni...
Si zici asa, ai dansat... ce gen de muzica? de aia tip club de'ti misca stomacu' si se repeta aceleasi acorduri de jde de ori?

Blanche Neige spunea...

@strigo
Pai de asta a si fost distractiva situatia, ca nu ar fi avut de ce sa se fastaceasca. Dar era vizibil faptul ca se rusinase brusc. Oricum, era un pustiulica si probabil ca din cauza lipsei experientei (feminine :))) a reactionat asa.
@georgi
De data asta am dansat pe house. Care nu e asa dezagreabila ca alte stiluri, macar are un ritm constant (si cam atat..). La mine, daca o melodie e zdranga-zdranga, merge, pot dansa pe ea. In schimb am incercat salsa, un dezastru a iesit, nu alta...

Trimiteți un comentariu