23 iunie 2010

They say: JUMP!

De mult timp imi era dor de o plimbare prin oras, cu camera in mana. Duminica am luat Nikon-ul in stanga si micul terorist in dreapta, si am plecat fara tinta prin cartier, sa facem poze si sa ne distram.

Nu numai eu am facut poze, si juniorul era inarmat corespunzator!


Vedeti? Data viitoare ii voi pune si film in aparat (eu ii pregatisem o sapuniera cu care mai face el poze, dar a preferat Canon-ul asta pe film, care era gol), sunt tare curioasa ce va iesi.

Melcii sunt preferatii lui. Ai mei, nu prea...


Oare toti copii au tendinta asta de a se juca cu ei? Pe asta mai mai ca nu mi l-a pus pe lentila obiectivului, sa fie sigur ca iese bine in poza :)


Nu a ratat nici crengile copacilor, ca doar ne tragem din maimute, nu? :P

Oricum, nimic nu i-a captat atentia suficient de mult timp, pana si-a adus aminte de activitatea sa preferata... saritul! Si a inceput distractia! A sarit si a sarit, si a sarit, si iar a sarit, tipand: "Mami, fa-mi poza!" Am fost senzatia zilei pentru pietonii din zona, mai aveam un pic si se adunau ca la urs. De aia am tot schimbat locatia!



Jump!


And jump!


Jump again!

Two times!

And here we go again!

15 comentarii:

georgiana spunea...

Dragul de el! Plin de viata si de voie buna! Fotografiile sunt excelente!! Felicitari mamica! Sa va faceti bine, da?

silavaracald spunea...

E calm si echilibrat, ca mine, clar? :))

VdG spunea...

Ca sa-ti raspund la intrebare (banuiesc ca nu era retorica): da, tuturor baietilor le place sa se joace cu melcu dar cand cresc spera ca o fata sa faca asta in locul lor.

Deci da, 4 zile

penisdemasa spunea...

AA =)) ce porc =))
ACZ du-l la parcour p-ăla micu...

Blanche Neige spunea...

@georgi
Mersi mult :)
@slvc
Da? Pai propun ca urmatorul photoshoot sa fie cu tine, sarind de pe borduri prin oras. Vrei?
@AA
Daaaaaa
@pdm
Ce e ala parcour? :)

Anonim spunea...

Lipsea fondul muzical de la Van Halen.

Blanche Neige spunea...

:)))))))
Culmea e ca initial pusesem si clipul de care vorbesti, dar l-am sters ca mi se parea super cheesy :P

silavaracald spunea...

Deci, AA-ul nu face decât să fie consecvent cu el însuşi. Că de-aia îl iubesc! Aşa că, pdm-ule, nu-l mai certa, că pun aici link spre ultima ta postare! :D
@Alba
Azi trebuia să fii aici, dacă voiai subiecte de shooting. Nu de jump, ci de dat de-a rostogolu´, la cererea Mărgelatului. Drept îi că m-a cam luat cu ameţeală după aia, dar am trecut proba, cum s-ar zice. :D

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Lasa ca facem o reconstituire cand ma intorc! Doar ca de data asta vei interpreta stilul individual compus, adica o saritura, o rostogolire :))))

Anonim spunea...

distracţie maximă !

Blanche Neige spunea...

Multumesc :)

pepe spunea...

Albaaaaa, poze de la Rammstein, plzzzzzzzzzz.

Blanche Neige spunea...

Maine, ca acum am intrat in casa! :)

Claudia spunea...

am luat un mel cand eram mica ca sa-l cresc. l-a aruncat maica-mea de nu s-a vazut cand mi l-a gasit. am fost foarte nemultumita de reactia ei. oricum ala mic e un dulce. nu este el de parkour deocamdata ;))
http://en.wikipedia.org/wiki/Parkour

Blanche Neige spunea...

@Anca
M-am uitat la linkul tau :) Sper sa se lecuiasca juniorul meu de sportul asta pana creste, ca pare cam periculos!
Asta micu al meu a facut o pasiune pentru melci si pisici, ceva de groaza!

Trimiteți un comentariu