29 iunie 2010

Obey your master!

Ei uite ca m-am intors vie si nevatamata dupa lungi chinuri petrecute la festivalul Sonisphere! Glumesc, am fost in Rai trei zile si acum o sa umblu cu un zambet tamp pe fata cel putin o luna :) Cum am multe de povestit, o sa impart evenimentul in doua postari, sa fiu sigura ca nu va plictisesc prea mult.
Asa, am ajuns cu greu in Bucuresti dupa o saptamana in care am fost mai mult moarta decat vie. Nu ma puteam tine pe picioare, dar m-am umflat cu vitamine, am tras adanc aer in piept si am pasit cu curaj! Trenul meu a avut intarziere cel putin 2 ore, si eram la un pas de a-i pierde pe preferatii mei din prima seara, Volbeat. Au inceput sa cante la 5 minute dupa ce am trecut de bariera de paza :)



Au facut spectacol nordicii! In plus mai erau si frumusei nevoie mare, in ciuda tatuajelor si vocilor profunde. Daca ati vrut vreodata sa auziti cum suna Elvis pe ritmuri de metal, ascultati-i si nu o sa va para rau!


V-am zis eu ca nu e de aruncat domnul! Dar se uita cam chioras la berea aia, cred ca ii era si lui sete :)


Am inceput cu dreptul, adica cu o ploaie sanatoasa, rara dar persistenta. Moment bun de folosit pelerinele din dotare. Si de rupt, cum s-a intamplat cu a mea... Dar macar a fost roz si nu am trecut neobservata!


Tot mai multi nori... Si baietii de la Volbeat tot mai simpatici! La un moment dat solistul ne-a consolat cand a vazut ca stam in ploaie. Ne-a spus: Stiu ca e nasol, dar putea sa fie mai rau, eu puteam fi Bono, si noi toti U2 :))) Eh, trebuia sa fiti acolo sa ca radeti si voi la gluma asta.

A continuat cu Manowar si Accept, din pacate nu erau pe lista mea... Desi cei de la Manowar au fost o supriza extraordinara, la un moment data un component al trupei a luat microfonul si a tinut un discurs de 10 minute in limba romana! Impanat cu expresii de genul: ati stat neclintiti in spatiul carpato-danubiano-pontic, in fata contropitorilor! Pai 90% din spectatori nu ar fi putut spune asta fara sa se balbaie la ora respectiva! Nici eu...desi bausem doar apa!


Dovada ca am fost acolo! Inarmata cu sapcuta cu Rammstein, sa se stie din start pentru cine am venit :)


A doua seara a fost show-ul The big four. Care, din pacate, pentru mine, s-a rezumat doar la Metallica... Nu ca nu mi-ar place si ceilalti trei: Anthrax, Megadeth si Slayer, dar cand am dat cu ochii de James mi s-a resetat mintea si nu am mai vazut si auzit altceva! E fenomenal omul asta! Mie imi place Metallica de prin clasa a 4 a (e genetic, stati linistiti), dar live sunt ceva de proportii cataclismice! Tot timpul cat au cantat am avut impresia ca sunt singura in Romexpo si ca ei canta doar pentru mine... Si au mai si cantat piesele mele preferate!


Singura parte negativa a fost faptul ca nu am vazut mare branza... Am incercat sa ma strecor in primele randuri, dar oamenii erau deja infierbantati de la primele trupe, si cam aveau chef de scandal. In plus o fana mai infocata ne-a batut la cap vreo 10 minute incercand sa ne convinga sa votam cu un anumit partid la urmatoarele alegeri, si a terminat apoteotic, vomitand pe noi! Asa ca m-am mutat mai in spate, de unde am vazut asta:


Mda, nici ecranele alea mari nu le vedeam bine. Dar asta nu m-a oprit! Restul concertului l-am petrecut topaind sus-jos, si tot i-am vazut pana la urma.


Kirk era tare simpatic cu chitara lui cu Dracula!


James e un frumos, ce mai! Din partea mea primeste titlul de frumosul serii. Si mai are si lipici la public. Glumele sale sunt deja vestite, cand vede ca publicul se infierbanta, il intreaba: Va place? Rapunsul vine imediat: DA!!! Si el: Bine, atunci La revedere! Cum sa nu il iubesti?


Si au mai avut si focuri de artificii! Ce, numai Rammstein sa vina cu focul de acasa?


Asta micul a fost mortal! A stat pe umerii tatalui sau si a dat din cap tot concertul. Prevad ca asa o sa fie si teroristul meu :)


La final, marea de pahare aruncate pe jos. Dar acum nu condamn pe nimeni, pentru ca eu nu am vazut un singur cos de gunoi cat am stat pe acolo...


Asta nu am prins-o eu, din pacate...


Si acum niste poze adevarate, facute de un profesionist veritabil (Chapeau, Petru!)

http://www.rockxpress.ro/galerii/sonisphere/metallica.html



(V-am zis eu ca e frumos foc?)

Credit: www.rockxpress.ro

13 comentarii:

georgiana spunea...

Brava, brava, brava! Nici nu stii ce rau imi pare ca n'am mers si eu!! Felicitarile mele c'ai ajuns acolo chiar si daca erai mai putin vie :))
Ca sa ma oftic si mai rau, m'a sunat un prieten de acolo si mi-a dat s'ascult Metallica prin telefon... iti dai seama... Mi-ai facut pofta de concert, abia astept sa ma duc la Maiden! :)

Blanche Neige spunea...

Ei, lasa sa vezi ce electrizata o sa vi de la fierarii tai :))) Si sa vezi si partea 2, acolo e mai palpitant!

silavaracald spunea...

No, draghe, mie place la James, dar nu credem che este frumos la el! Chinte bine, este cu... asta... cum zice la el... ah, igaz: cu muşte pe el... mai ales la braţele, dar nu este frumoase ca Marko Bela sau ca Kincses Elod. Pentru un ne-magyar-ember nu e reu, dar chind o se invetze să chinte ca "Omega", o se fie şi la el succes!
A viszontlatasro, Fejer-no!

georgiana spunea...

imi inchipui, vine partea cu Rammstein, a? ;)

Blanche Neige spunea...

@SLVC
:))))) Aoleo, da de cand varuiti, ca am impresia ca ati stat prea mult in vapori de vopsea!
Eu ma bucur ca ai gusturi din astea antagonice de ale mele, asa nu o sa ne certam niciodata pe vreun Fat Frumos :))))
@georgi
Si nu numai!

silavaracald spunea...

Măi, nu de la văcsea mi să traje, ci de la "tâmplar cu experenţă şi scule bune"! :))

georgiana spunea...

Mel, da ce inseamna: A viszontlatasro, Fejer-no!??

Blanche Neige spunea...

Hai ca m-ai facut sa ma inec de ras cu Kincses Elod al tau! Eu acum cum mai adorm????

silavaracald spunea...

Cu el în gând? =)) =)) =))

Blanche Neige spunea...

Mda, fit-ar... N-am dormit bine toata noaptea, l-am visat pe James cu un kurtos kolacs in mana, cantand Az a szep! >))))))) Ia spune sincer, te-ai apucat de spiritism, vodoo sau alte stiinte oculte, de mi-ai inoculat chestia asta?

Mariean Viorel spunea...

Traieste in Constanta familia Lupu . Copilul lor se calma ( indiferent daca avea colici , se lovea ,etc ) cu Iron Maiden . Tot ei mi-au dat gaura in ureche , cu un cui in tocul usii . Am racnit de placere ...Foate bine ca pustiul e atacat de rock , daca o sa dea din cap inseamna ca il are ( spre deosebire de alte genuri care dau din buric)

Blanche Neige spunea...

@MV
Mi-a placut foarte mult ultima ta fraza. Nu stiu daca ai spus-o la misto sau nu, dar mie mi se pare foarte adevarata :)

Mariean Viorel spunea...

Sunt cateva chestii pe care le respect ,de ex rock-ul si inteligenta , mersul trenurilor , ploaia ....

Trimiteți un comentariu