6 iunie 2010

Wherever I may go

Raliul Muresului

Ca si fotograf in devenire, nu puteam rata evenimentul asta! Desi nu am habar de condus, masini, viteza. Dar era o ocazie unica pentru mine sa imi exersez talentul la fotografiat bolizi rapizi. Si era si o premiera pentru mine, nu am mai fotografiat niciodata masini in miscare.


Pentru inceput mi-am facut mana cu masinutele astea frumoase, parcate la milimetru, inainte de marea cursa.


La asta nu pot spune decat ca este albastra. Mda, la atat se rezuma cunostintele mele referitoare la masini... :)


He he, nu sunt chiar atat de milimetric aliniate, cum credeam initial.


Mai intr-o dunga asa, ca si viziunea mea.


Asta chiar habar nu am ce e....


Si au inceput! Eu mi-am gasit cu greu un loc, mai ales ca partile interesante ale circuitului erau ticsite de oameni. Nici nu m-am putut apropia de ele... Am gasit o portiune mai calma, unde am avut suficient loc sa prin masinile in cadru, desi actiunea nu era foarte spectaculoasa aici.




Dintre toate pozele facute, aceasta este favorita mea. In plus si masinuta roz e draguta :)


Asa aratau la final. Imi imaginez ce surpriza neplacuta a fost pentru bietele insecte, care zburau linistite prin zona :)


Cel mai fericit spectator! Si tinand cont de faptul ca pozele astea le-am facut doar cu o mana, cu cealalta tinandu-l pe el, eu zic ca m-am descurcat bine.

Si o melodie, in ton cu evenimentul:



13 comentarii:

silavaracald spunea...

Hai că ţi-au ieşit bine în comparaţie cu ale mele, pe care nici n-am îndrăznit să le pun pe blog!
Ai reuşit să sugerezi foarte bine mişcarea!

Anonim spunea...

era fain un slide de poze şi să povestească el ce se vede-n poze .
:D

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Merci, merci :)
@kekee
Care el, Mihai? :P

Anonim spunea...

yep !

Anonim spunea...

N-ai avut tu spirit de convingere, să-l convingi pe un şofer să-l lase la volanul unei maşini ???
Să-i faci două poze ?
Cre' că nu s-ar fi dat pe un jeb de cuie meşterul, de nealcoş ce ar fi fost
:)

Blanche Neige spunea...

Pai nu prea se putea, ca masinile erau parcate acolo in centrul orasului, fara echipaj langa ele. Si sa fi vrut si nu aveam pe cine ruga sa deschida vreo masina...
Oricum asta micu nu a schitat vreo dorinta de genul asta, el vroia sa le vada in actiune, sa faca drifturi :)

georgiana spunea...

Rozalinda mi-a plăcut şi mie cel mai mult! cât despre pitic... să fie sănătos şi să te bucuri de el!

Anonim spunea...

e fain ca iti gindesti unghiurile, previzualizezi cadrul. le judeci frumos. felicitari, esti o pozacioasa iscusita :)
dam si un premiu, ca alternativa la preferatii tai :)

http://www.youtube.com/watch?v=jdSPbH5PzGk

Blanche Neige spunea...

@georgi
Merci mult!
@Anonim
Multumesc de premiu! Mie imi place, desi e un pic peste liga in care joc eu :))
Ce e interesant la clipul tau e perceptie celui care il urmareste. Adica melodia pare foarte diferita atunci cand te uiti si la clip, spre deosebire de atunci cand doar o asculti, fara sa vezi si imaginile. Nu stiu daca m-am facut inteleasa... :P

Anonim spunea...

:) inteleg foarte bine ce spui, si eu imi imaginez uneori divergent planurile. iti mai las citeva linkuri faine, cind ai timp bagi un oki. ca tot vorbeam de disonante:))

http://www.youtube.com/watch?v=eclMypNggQQ&feature=related

[in piesa asta a doua voce e bestiala, urâtul ala ingrozitor e johan olsen, un tip pe care-l iubesc rau de tot :))]


http://www.youtube.com/watch?v=zXXv-JUB9TU&feature=related

[asta e projectul lui olsen. e special baiatu asta, sper sa iti placa. liga mea e ciudata, astia in skimb par normali :))]

Tanti Jeni spunea...

Frumoase poze, soro! Da domnu Miju? Dumnealui pe unde e că nu-l văz?

Blanche Neige spunea...

@Tanti Jeni
Merci! Miju era la lucru, nu mi-am permis sa il deranjez cu pozatul meu :)
@Anonim (aici ai un avantaj, ca tu imi cunosti numele)
Cu Volbeat m-ai lovit rau de tot! Imi plac la nebunie, dar nu pot sa ii ascult inca vreo cateva saptamani. Nu de alta, dar mor de ciuda ca nu ii pot vedea la Bucuresti :(( O sa incep sa ii ascult mai mult dupa ce trece festivalul... Acum numai ma apuca dracii cand ma gandesc! Oricum, pe mine m-au cucerit de la melodia asta:
http://www.youtube.com/watch?v=Hy3rnIHKBI4
Cei din al doilea link sunt chiar faini, o sa ii studiez mai mult :)

Miju spunea...

iai, ca mult am mai dormit...

foarte faine pozele si mai ales incantarea surprinsa(de mine si live) a juniorului.

pleased to meet you!

Georgiana, in toamna, tot cu raliurile, o sa fiu in Iasi, sper, daca nu ma incurc cu altele. ne putem zgudui un pic si acolo :)

Trimiteți un comentariu