9 iunie 2010

I'll turn you into me

Crezi ca iti vei trai viata de unul singur, in intuneric si in izolare...stiu.

Ai iesit in lume si ai incercat sa te imprietenesti cu animalele care o populeaza, dar acest lucru te-a umplut de confuzie si de umilinta. Asa ca te-ai impleticit pana acasa si nu ai mai asteptat sa se intample nimic. Dar rafinamentul solitar al camerei tale te-a aruncat inapoi pe strazi, iar acum esti disperat si cauti contactul uman.


Si apoi ma intalnesti pe mine si intregul tau univers se schimba. Deoarece toate cuvintele pe care ti le spun reprezinta tot ceea ce ai dorit tu vreodata sa auzi. Si renunti la scutul de aparare impotriva lumii, deoarece eu sunt perfecta din toate punctele de vedere. Pentru ca te fac sa te simti puternic. Te simti atat de norocos! Dar ego-ul iti obtureaza perceptia si nu te obosesti sa te intrebi de ce merg atat de bine lucrurile. Vrei sa stii de ce? Deoarece sunt o mincinoasa! Te voi distruge si te voi transforma in ceea ce sunt...


Ma voi ascunde in spatele unui zambet si a unor ochi intelegatori. Iti voi spune lucruri deja cunoscute, si imi vei raspunde: Ma identific atat de mult cu tine! Si in tot acest timp cand tu ai nevoie de mine, eu te voi seca de viata, inca nu te-ai prins? La inceput ma vei considera o pacoste, dar la final vei fi dependent de mine. Si nu ma vei uita niciodata... Vrei sa stii de ce?


Nu stiu de ce simt nevoia sa mint si sa iti cauzez atata durere. Poate e ceva dinauntrul meu, poate e ceva ce eu nu pot explica, dar incurc mereu lucrurile si te mint... Mint, mint... dar daca imi mai dai o sansa, jur ca nu te voi mai minti niciodata! Deoarece acum imi dau seama de puterea distrugatoare a unei minciuni. E mai puternica decat adevarul. Nu imi vine sa cred cat am putut sa te ranesc! Iti jur ca nu te voi mai minti niciodata! Te rog, mai da-mi doar o sansa, nu te voi mai minti niciodata! Jur ca nu o sa mai spun nici o minciuna! Ha ha ha ha ha ha! Fraierule!


Acum luati aceste cuvinte, traduceti-le in Engleza (de unde si provin, de fapt), schimbati genul, si va iesi ceea ce e mai jos. Melodia asta e una dintre preferatele mele, si una dintre putinele care mi se par noi si proaspete de fiecare data cand le ascult. Pentru ca rock-ul nu e poluare fonica.







9 comentarii:

silavaracald spunea...

Măi, şi eu care-mi ziceam: Uite că, în sfârşit, i-a venit mintea la cap!
Glumesc, desigur, dar m-ai "dus" în prima fază... :D

Anonim spunea...

:) ai gusturi fine :)

uite un brutal down, pe mine ma incarca la max:
http://www.youtube.com/watch?v=n2JX9VeL7n4

merita sa ii asculti atunci cind iti vine sa dai cu toate de pamint :))

si ceva kiar fain - rhapsody -, iti va placea cu siguranta mai ales pt filonul clasic dar si pt optimismul lor

http://www.youtube.com/watch?v=Ye6YHQ8AZzU&feature=related

toata musica lor e asa :) enjoy

Anonim spunea...

bitter-sweet sorrow

Blanche Neige spunea...

@Anonim
He he, esti prima persoana care spune ca am gusturi "fine" in ceea ce priveste muzica :)) In general, cea mai buna reactie la muzica pe care o ascult, a oamenilor din jur, e un ridicat de spranceana. De alea negative nici nu mai zic, ca e dezastru :P

Rhapsody sunt faini si pozitivi, intr-adevar, nu ii stiam. Nici pe Winds of Plague, astia sunt mai suparati, asa cum imi plac mie sa fie trupele de rock :P
Eu inca nu am trecut la etapa asta, cea mai suparata muzica pe care o ascult e Down sau Pantera. Si un +DOPE+ cand sunt chiar nervoasa!

@kekee

Cam asa ceva... mai mult bitter decat sweet.

Anonim spunea...

Io una nu ma dau in vant dupa rock; ascult insa la radio sau in concert. Cateodata chiar cu placere.
Uite o trupa rock care au unele cantece care chiar imi plac:

Die Ärzte - "Vina ta"
http://www.youtube.com/watch?v=L6NqBFDphm0&feature=related

Die Ärzte - "Barbatii sunt porci" :))
http://www.youtube.com/watch?v=CqvuVrUMNTo

Strigo

Blanche Neige spunea...

@Strigo
Faini nemtii tai! Si vad ca au simtul umorului :)))
Cu muzica asta e ceva ciudat, ca imi place tot mai mult cu cat avanseaza spre nordul globului.

Mariean Viorel spunea...

Drogul numit " un zambet si ochi intelegatori " il consumam toti si ,chiar daca ni se adevereste ca este doar drog , il consumam inainte....Poate asta e natura umana (Chestia ramasa in cutia Pandorei se numea Speranta , dar prenumele ?)

Blanche Neige spunea...

@MV
Bine ai venit!
Ceea ce tu numesti drog, eu numesc arma... Si inca una destul de parsiva :)

Mariean Viorel spunea...

Cu atat mai buna !

Trimiteți un comentariu