19 februarie 2010

When in doubt, rubber out!

Sper ca aveti cateva minute libere si o punga mare de floricele de porumb, pentru ca asta va fi un post luuuung! Ma gandeam sa va arat cu se deruleaza un chef pe la noi, desi asta e o petrecere atipica (e miercuri, si a doua zi la 8 trebuia sa fim cu totii la birou, gata de munca!).

Am ajuns la locatie, un bar frumusel, specific Jazz and Blues.

Lumea se aduna incetisor, pe la 12 incepe sa vina artileria.


Domnul din imaginea, chitaristul Noris, ne-a intretinut pentru inceput. Surprinzator, pentru mine, a fost chiar bun si deja de la al doilea cantec lumea intrase in atmosfera rock'n'roll.


Na ca nu eram singura care poza in nestire :-) Numai ca ea era mult mai dotatat tehnic decat mine.

E adevarat, the camera does add on a few pounds! Arat cat o gogoasa, desi am doar 48 de kg :-(((

Intr-un club de genul asta, degeaba esti nefumator. Toata lumea fumeaza si ajungi sa inhalezi o groaza de nicotina in doar catvea minute.

Asa, acum incepe distractia! Obligatoriu, sarbatorita ne pune sa dam peste cap cate un shot. De la al doilea, lucrurile par mult mai interesante, stati pe faza!


Petrecaretii s-au incalzit, danseaza, toata lumea se stie cu toata lumea (in afara de mine, care nu cunosc pe nimeni, zici ca am fost la un party intr-un alt oras...)


Love is in the air! Cei doi m-au rugat in mod special sa le fac o poza. Daca cumva ajung sa imi citeasca blog-ul, sper sa le placa!

Cam prea multa dragoste in zona, pentru gustul meu...

Macar eu nu am combinat tequilla cu vin. Desi aia care au facut-o s-au simtit al naibii de bine! Oare stiu ei ceva ce eu nu stiu?


Dupa inca cateva shot-uri, parca nu mai sunt toti atat de prietenosi :-)


How classy! Singura oglinda mai de Doamne ajuta e in baie, asa ca oroarea asta trebuia sa vada lumina zilei.


Aoleo! Si eu care incercam sa o activez cu puterea mintii!

Cola-vodka sau Vodka-cola? Parca si luminile sunt mai ciudate.

Si ce e cu punctele astea verzi de peste tot?

Pamantul se invarte mai repede miercuri seara, e demonstrat stiintific, stiu eu! De aia sunt intr-o dunga pozele (ce, nu imi credeti explicatia? Sunt sigura ca am vazut ceva despre treaba asta pe Discovery! :-))

Si gravitatia e mai accentuata!

Asa, de obicei nu pun poze pe blog cu persoane carora nu le-am cerut permisiunea, dar asta e un caz special. Domnii astia doi s-au pozitionat in spatele meu si timp de vreo jumatate de ora mi-au facut poze cu telefoanele (eu sunt sigura ca de fapt imi pozau aparatul, in nici un caz decolteul!). Eu am fost insa intr-o dispozitie zen si i-am ignorat complet, desi imi venea sa le aplic vreo doua cu Nikon-ul meu... :-))) Pe bune ca nu mai inteleg barbatii din ziua de azi!

EDIT: Le-am scos pozele, ca mi-a trecut supararea :-))


Continuam de unde am lasat-o. Desi nu stiu daca mai e cazul, pentru ca....


Deja totul incepe sa se invarta...

Pana si globul asta e pe viteza supersonica.


Parca nici Noris nu se simte prea bine, uite ce tremura!


Si astia sunt cam albastrui, saracii...


Da cu OZN-urile astea ce e?


Si de cand e podeaua asa de aproape???????????


The end!


In realitate nu a fost chiar asa de palpitant, dar ne-am distrat grozav! Am dansat si am povestiti si am glumit, si, cel mai important, am plecat acasa toti treji si inca bine dispusi. Iar in seara asta repetir, ca e randul meu sa dau de baut!

Am totusi o concluzie de tras: Nikon-ul meu are puteri magice! E un adevarat magnet pentru oameni, e suficient sa te plimbi cu el in mana printr-o sala plina, ca automat te abordeaza o groaza de persoane :-) Dupa ce s-au prins prietenele mele de smecheria asta, mi l-au confiscat pentru restul serii si au plecat toate acasa cu buzunarele pline de biletele cu numere de telefon. Partea proasta e ca acum o sa ma cheme toata lumea la chefuri doar de dragul aparatului :-))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

Daaaa?
Ia fă o probă în seara asta! Pune-ţi o bluză pe gât şi bea numai apă toată noaptea. Vezi, tot aşa succes ăi avea?
Oricum, distracţie plăcută şi în seara asta! :)

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Interesanta proba ta, noroc ca nu suport bluzele pe gat :-))))

kekee spunea...

LA MULŢI ANI !
sănătate - ţie şi celor dragi ţie , pace-n suflet , şi dragoste senină.
LA MULŢI ANI !

Miju spunea...

salut 48 de kile foarte bine distribuite :))
mnoah...

ghici la ce s-a uitat prima data lumea in poza cu tipa care avea, cum zici tu, o dotare[tehnica] mai buna decat a ta :))

io as vrea sa invart lumea intr-atat incat sa pot sa stau in spatele unei tipe si sa ii pozez decolteul(ok, fara sa ma uit de sus, peste umar). cred ca respectivii, daca au stat in spate, ti-au pozat cu totul altceva, pe care nu ti-l ascunde o bluza pe gat, ci una pe...

mda, cred ca-s mai carcotas decat SLVC acum...

Blanche Neige spunea...

@kekee
Multumesc mult!
@Miju
Interesant visul tau cu invartitul lumii. Tipii aia ai mei nu aveau cum sa imi pozeze chestia la care te referi tu, ca eu stateam pe scaun si ei erau in picioare in spatele meu (asa ca stiu sigur ce imi pozau :-)).

Anonim spunea...

Am ghicit: îţi pozau aparatul foto. Spionaj economic carevasăzică! =)) =)) =))

Trimiteți un comentariu