8 februarie 2010

Dishonour ends here!

Cele mai dragute lucruri care mi-au fost spuse in ultima luna:

- Te-ai apucat de cursuri foto? Da tu chiar ca ai prea mult timp liber! (daaa, chiar incep sa ma simt ca un parazit pe spatele societatii)

- Ai facut si tu 4 poze si acum te crezi artist! (nici nu esti frustrat, nu?)

- Te-ai apucat si tu acum la batranete de fotografiat! (nici tu nu esti frustrat, la cei +20 de ani fata de mine, tinerelule!)

-Sper sa fie ceva de capul pozelor alora, ca si asa nu ai dansat toata seara. (daca stiam ca un simplu aparat semi-profesionist ma va scapa de pseudo-dansul de la chefurile de final de an, mi-l luam din liceu)

-Tu si muzica ta de trei parale! (asta a fost chiar pe gratis si din senin, ca ascultam Muse, si a venit de la un tip care are ringtone la telefon cu Holly Dolly)







19 comentarii:

penisdemasa spunea...

fată, ai fost la disco...ăia de s-au luat de tine, au bloguri? că ți-i rezolv eu, asta c-o știu pe mă-ta :-)...app: nu te enervezi că-i zic lu mă-ta ”mă-ta”? eu m-aș oftica în locul tău.

Blanche Neige spunea...

Nu ma enervez, ca nu detectez nimic ostil de la tine pe subiectul asta. In plus, sunt o persoana serena. Stai sa o cunosti pe sora mea, sa vezi cum ar matura ea pe jos cu tine :-))))

Desteptii mei nu au bloguri, ca nu e frumos sa exteriorizezi ce ai in cap, nu stiai? Sa vezi ce teorii imi tin referitor la status-urile mele de pe mess, ca si alea sunt in stilul meu peropriu si personal.

Anonim spunea...

Sper ca le-ai spus-o si direct, nu numai intre paranteze! Mama lor! :(

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Le-am spus-o, ca ma sti ca musc daca ma calca careva pe coada. Dar cred ca le-am spus-o prea subtil, ca unii nu s-au prins :-)

Simion Cristian spunea...

Cand treci la profesionisti sa ne anunti! :D

Blanche Neige spunea...

@Simion Cristian
Na ca m-ai perdut aici :-)))

Anonim spunea...

Hai că te ajut eu.
Remarca lui Cristian trebuie pusă în postare, sun chestia aia cu "Tu şi muzica ta de trei parale!"
Şo pe el!

Blanche Neige spunea...

@pdm
Uhhh, that hurts!

penisdemasa spunea...

ce? ce? de cine trebuie să mă iau? zi! zi!

Blanche Neige spunea...

@pdm
Ce dragut esti! Dar de data asta mi-a trecut repede, ca imi place mie Muse, da nici chiar asa... Ei, daca se lega careva de nemtii mei, sa vezi tu ce flacara violeta le mai trimiteam eu (sper ca culoarea blogului meu v-a lamurit:-))!

kekee spunea...

Cea mai urâtă chestie care ( nu ) ai făcut-o în ultima lună : să închizi pumnul şi să deschizi doar degetul mijlociu.
Tu eşti vinovată, stai şi bagi în seamă pe toată lumea.

kekee spunea...

aaa, mă simt onorat :)

Blanche Neige spunea...

@kekee
Pai nu ii prea bag in seama, ca de aia ma si pot distra pe chestia asta. Doar remarcam cati oameni frustrati am in jur, pentru ca am ajuns la concluzia ca numai frustrarea te poate face sa ataci gratuit o persoana. Ciudat (sau nu) toti desteptii de care vorbesc sunt barbati...

Ce-am facut de te-am onorat? :-))

kekee spunea...

M-AI BĂGAT PE LISTA TA !
stai să mă uit , da , pe lista ta cafeniu 9 .

kekee spunea...

În ceea ce priveşte comentariile răutăcioase,
da, ai dreptate , toţi căcăcioşii de pe lumea asta se simt datori să îţi aducă aminte , nu cumva să te simţi mai bine decâ ei, care-s neşte vai de curul lor, şi trăiesc într-o lume gri.
Iar cursul , bine faci.
Io stau pe gânduri la modul cel mai serios , şi peste vreo doi ani să-mi iau un concediu de 5 ani şi să fac arhitectura.Aşa, de hobby.

Blanche Neige spunea...

@kekee
La mine a fost simplu, ca anul trecut am tras linie, m-am uitat la rezultat si am decis ca e momentul sa ma apuc de lucruile care imi si plac, nu doar de cele pe care trebuie sa le fac. Pe langa fotografie mai am cateva pe lista, si desi unele sunt mai neobisnuite, tot imi iau eu inima in dinti si ma apuc de ele :-))
Asa ca daca asta iti doresti, Arhitectura, nu mai amana!

Simion Cristian spunea...

Muse sunt ok, eu ascultam Tic Tac Toe! :)

Blanche Neige spunea...

Tic Tac Toe :-))) Doamne, am si uitat de perioada Viva TV din liceu!
Eh, daca ar mai fi bagat niste riff-uri de chitara si ar fi schimbat gagicile alea cu niste tipi suparati pe viata, alta viata!

Anonim spunea...

Ei, văd că n-o duci chiar rău, atâta timp cât văd aici trei crăişori care îţi ţin companie, aşa că nu mai încurc locul şi mă întorc la grădina mea zoologică.
Şi nu uita: Pe ei, pe mama lor! ;)

Trimiteți un comentariu