28 februarie 2010

Jellyfishing, jellyfishing!

Inca o zi in studioul de la cursul foto. Incercam sa pozam la lumina slaba de la apusul soarelui, fara alte surse externe. Modelul nostru este Cezar, care ar putea practica meseria asta in timpul liber, de fapt ar putea fi un excelent actor, dupa umila mea parere.






Ma intreb de ce atunci cand unele persoane intalnesc altele persoane care au aceleasi trasaturi de personalitate ca si ele, au imediat tendinta de a le dispretui? Cam alambicat exprimat, dar intelegeti voi ideea!

Cand am inceput cursul mi-am propus sa fac cate o poza in fiecare zi. Era provocarea mea, ca oriunde merg sa imi iau aparatul cu mine si sa pozez, chiar daca uneori nu eram inspirata. Bineinteles ca nu am reusit chiar in fiecare zi, imi este foarte incomod sa imi car zilnic geanta cu aparatul dupa mine la birou, mai ales ca pe langa ea imi mai car si geanta mea, plus un mic terorist si ghiozdanul aferent, pana la gradinita! Dar in timpul liber, eu si Nikon-ul meu suntem de nedespartit, deja incepe lumea sa se uite aiurea la mine si eu ma simt ca si tipa aia de isi cara butucul de copac dupa ea in Tween Peaks.


Pozele de pe jos sunt temele noastre de semestrul trecut. Iar in fundal Cezar incearca sa ne explice efectul Bokeh.


Nu imi plac oglinzile, dar pe aceasta o iubersc si planuiesc sa o rapesc in secret, intr-o noapte cand paznicul a adormit. Dupa cum se vede, e o oglinda care distorsioneaza un pic, adica slabeste si inalta, desi nici in realitate nu sunt prea departe de imaginea asta (eh, acum inalta chiar mi-ar place sa fiu...). Poza dorita e de fapt cea facuta de colega mea, ea incerca sa o pozeze pe Blanche-fotografa, pentru viitoarea ei expozitie. Dar cum se pare ca la mine a devenit un reflex gestul de a imi face o poza in fiecare suprafata reflectorizanta, decretez ca aceasta va fi my signature pose, asa ca puteti sa va mai asteptati si pe viitor la asemenea monstuozitati :-)

Asa, si asta este melodia care imi suna in cap de cel putin 2 saptamani..... cred ca doctoressa imi va da un tratament dupa dezvaluirea mea....

11 comentarii:

Anonim spunea...

Oh, a reapărut dom' profesor! Hmmm! Şi sticlele alea colorate care erau să-ţi facă pocinogul la admitere... În rest, ai noroc că nu merge sonorul la videoclip şi mi-e lene să închid şi să intru din nou, ca să-l pot asculta... But, I'll be back! ;)

Blanche Neige spunea...

Pai mi-au si facut pocinogul, sticlele alea, ca m-au primit la scoala si acum cred ca regreta toti :-)))

penisdemasa spunea...

ce admitere siss? ce efect Baustraus? ăla de face pe modelu e profesoru tău? ce vă mai chinuie și pe voi talentu ăsta:-D vă crăciți în șpagat să pozați o sticlă colorată...ce ți-e cu copii ăștia maman...

Anonim spunea...

Foooarte frumos videoclipul! Iar melodia îmi dă fiori! Păcat de banii irosiţi cu ele! :(

Blanche Neige spunea...

@pdm
Ehhh, se vede ca nu ai suflet de hartist :-))) Nici nu sti de cate sacrificii suntem in stare doar ca sa ne iasa o poza buna!
@SLVC
Videoclipul nu e facut special pentru piesa, cineva doar a pus niste secvente cap la cap si a atasat melodia la ele, ca videoclipul original al piesei imi e frica sa il pun :-)))

penisdemasa spunea...

ba da, da eu sunt un artist care aparține unui alt tip de artă :-D

Anonim spunea...

Mda. A coversaţiei, bag sama! ;)

Blanche Neige spunea...

@pdm
Nu te intreb mai multe, ca imi e frica de ce raspuns mi-ai putea da :-)
@Anonim
I beg to differ...

penisdemasa spunea...

anonimule, nu poci să vorbesc cu duhuri...deci dă-ți voalul jos și promit că n-o să te bănuiesc că ești slvc

penisdemasa spunea...

AA :-P, ce temătoare e fata lu mă-sa! nu credeam...sau credeam?!?

silavaracald spunea...

Da, băi, io sunt! Că are draci blogul ăsta! Sau o fi pus soră-mea un ban pe mine! :(

Trimiteți un comentariu