11 februarie 2010

The creature must die!







Elek traia intr-un oras mic pe care il ura. Il parcurgea doar ziua, caci noapte orasul il sufoca, siluetele alungite parea identice, o armata de monstri fara chip si fara minte. Nu ii placea noaptea de mic copil, pentru ca noaptea Fritz era mai puternic si mai rau. Fritz traia in mintea sa si nu il lasa sa faca nimic din ceea ce lui ii placea: ”Elek, nu te duce la petrecere!”, ”Elek nu bea paharul ala de vin!”, ”Elek, nu ii zambi colegei tale de banca!”. Il ura pe Fritz, fara el viata lui ar fi fost atat de frumoasa, ar fi calatorit in toata lumea fara sa se uite inapoi, ar fi inotat cu delfinii, ar fi zburat cu cocorii, ar fi dansat pana la epuizare, ar fi facut o mie de lucruri care ii treceau zilnic prin cap. Dar Fritz era mereu acolo si dadea dezaprobator din cap. De ce nu ii poate rezista? De ce il asculta mereu orbeste? In fiecare dimineata se trezeste cu acelasi gand, obsedant, dar din ce in ce mai clar si mai puternic: ”Fritz al meu trebuie sa moara!”

17 comentarii:

Anonim spunea...

E clar că Elek ăla trebuie să meargă urgent la un psihiatru! ;)

Blanche Neige spunea...

Mai, dupa cat am apucat eu sa il cunosc, pare doar foarte trist, nu nebun (inca..) :-))

penisdemasa spunea...

:-OOOOOOO unde e făcută prima poză? e foarte important pour moi! zi! zi!

Blanche Neige spunea...

Tirgu Mures, centru. De ce?

Simion Cristian spunea...

Mie imi place ff mult ultima poza! Spr ca nu am aceleasi apucaturi ca Elek...

Blanche Neige spunea...

Si daca ai avea, ce? Mie imi place de Elek :-)

Miju spunea...

povestea continua, nu? sa vad unde-l duci pe Elek

si eu sar peste umbre si fasii umede pe trotuar ca jack in as good as it gets :-s

penisdemasa spunea...

mă interesează magazinul ăla dm-au o gamă de produse pentru care eu aș împușca 100 de câini vagabonzi...deci gata, tre să vin în vizită în Maghiaria...

Miju spunea...

@pdm, au dm in pitesti, la real, e la vreun km de intrarea pe centura dinspre valcea
aici:
http://wikimapia.org/#lat=44.8866932&lon=24.825089&z=16&l=0&m=b

Blanche Neige spunea...

@pdm
Poti sa vi linistit, ca avem chiar 2 dm-uri :-))Da tot te las sa impusti cainii vagabonzi, daca iti face placere, ca si asa nu imi plac!
@Miju
Toti avem piticii nostri ciudati, difera doar momentul cand ies la suprafata.

Anonim spunea...

Io cred că ai propria şleahtă de câini vagabonzi, că eu n-am mai prea văzut de-ăia prin oraş de un timp! ;)
pdm-ule, ce e atâta de special la magazinul ăla, că nici măcar n-am avut curiozitatea să intru în el, deşi trec destul de des pe acolo?

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Lasa ca am eu o bafta la caini, ceva de speriat! Saptamana trecuta m-a urmarit unul pana acasa, aproape lipit de piciorul meu. Si se si uita urat la mine, cu niste ochi rosii... Am schimbat directia de vreo trei ori, m-am si bagat intr-un magazin de becuri, unde am stat vreo 10 minute, si el tot dupa mine! Am crezut ca mor de frica! Na, acum puteti rade linistiti de mine.

Miju spunea...

yeah, s-a-ntors lumea cu curu in sus, barbatii discuta de magazine si fetele de-muscat caini vagabonzi :))

penisdemasa spunea...

mijule, ești salvarea și smurdu și pompierii mei! habar n-aveam că e atât de aproape de mine. rămân dator un pont.
az, erai cumva în perioada aia mai delicată a lunii? ne-a stricat miju toată combinațiunea:-)), dar găsesc eu alt pretext să fac un grătar cu nenea ăla de se culcă cu maman...
maman, o să-ți povestesc când ne întâlnim, în martie :-P poate vin cu ciprinela să-ți spună chiar ea...

Blanche Neige spunea...

@pdm
Mai, ce planuri aveti voi, de io nu sunt la curent? :-)

Anonim spunea...

Numa' să nu mă puneţi de naşă! Că accept, dar oi fi una de-aia onorifică! =)) =)) =))

penisdemasa spunea...

@az
eu cu Ciprinela sau eu cu maman?
@maman
știi cum se spune că orice naș își are nașu...oi fi tu nașu meu :-D

Trimiteți un comentariu