16 februarie 2010

Such a perfect day!


Azi am avut o zi calma, dar care s-a terminat triumfal. Distractia a inceput cand am ajuns la dentist. Medicul meu este foarte organizat, de asta l-am si ales, de obicei nu trebuie sa astept mai mult de 5 minute pana sunt invitata in cabinet. Azi am asteptat.... o ora! Apoi, situatia mea s-a dovedit a fi destul de problematica, si a trebuit sa imi lucreze la 4 masele, doar la 2 cu anestezie, ca si asa depasisem norma. Exact cand era pe punctul de a incheia, mi-a sarit o plomba, ca din senin. Zambind printre dinti, dentistul imi repara grabit maseaua. In final, la plecare, imbracandu-ma nervos pentru a ma evapora din cabinet pe cat de repede posibil, mi-am agatat un cercel de haine, am tras cu draci de fularul care opunea rezistenta, si cercelul mi-a sarit in spatele canapelelor din sala de asteptare. Noroc cu un domn foarte dragut, care m-a ajutat sa trag mobila de la locul ei pana mi-am gasit bijuteria. Si, cireasa de pe tort, acasa am observat ca eram plina de sange, mi-am sfasiat un pic ureche, dar numai un picut :-)
Celei trei ceasuri rele de marti? Sau e si asta un talent pe care nu stiam ca il posed?

23 comentarii:

Anonim spunea...

Măi, poza asta ce vrea să însemne?!
E partea care ţi-a mai rămas întreagă după experienţa aia cu cercelul? Eşti sigură că numai urechea ţi-ai sfâşiat-o?!

penisdemasa spunea...

și-n plus ai rămas și doar cu juma de cap :-D

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Poza asta e facuta de colega mea Raluca, asa m-a vazut ea pe mine la momentul respectiv.
@pdm
Important e ca am ramas cu jumatatea care conteaza :-)

Miju spunea...

si crezi ca aflam contrariul daca ramaneai cu cealalta jumatate? :D

Blanche Neige spunea...

@Miju
Cealalta jumatate e mai plicticoasa, ca acolo nu am nici alunita, nici gropita... :-))

Anonim spunea...

O zi în care ai întâlnire cu dentistul , e din start o zi de marţi( chiar dacă e altceva ).
Mai sânt şi zile de astea . Important e să nu fie prea dese.
Iar cerceii ar trebui testaţi şi calificaţi în funcţie de periculozitatea lor.
Cât despre poză. Pune într-o sâmbătă insorită cealaltă jumătate, cu zâmbet ( lipim noi jumătăţile )

Anonim spunea...

Deci, Raluca asta te vede cam într-o ureche! =))

Simion Cristian spunea...

30?

penisdemasa spunea...

alunița aia...e din aia cu păr?

Blanche Neige spunea...

@kekee
Ai dreptate cu cerceii, unii dintre ei sunt adevarate arme albe!
@Simion Cristian
30 ce? :-)
@SLVC
Pai nu numai ea:-)
@pdm
Pai credeam ce e destul de vizibila in poza alunita mea, si e chiar foarte artistica. Acum daca tie iti plac alea paroase, nu te poti baga cu picioarele in gusturile omului :-))

Simion Cristian spunea...

ani!

Blanche Neige spunea...

Inca nu, dar ma bucur ca nu ai spus 40...

Anonim spunea...

Băi, ia să nu-ţi mai faci poze alb-negru, că iote ce "zice băeţii" despre tine! Eeeei! Şi io, care mă lăudam cu soră-mea aia frumoasă! :(

Anonim spunea...

pdm-ule !
îl ataci tu pe " diplomatul " de SC , ori mă ocup eu de el :D

Blanche Neige spunea...

Mai nene mai, si eu care credeam ca lumea apreciaza naturaletea... Eu nu am greturi sa ma prezint asa cum sunt, nemachiata si poate chiar obosita, asa sunt eu si asta este farmecul meu :-)))

@SLVC
Lasa soro, ca de acum ma dau cu trei tone de fond de ten, 4 straturi de ruj si rimel, si imi fac poze din alea in care o sa accentuez culorile! Acum, daca o sa arat ca un clown...?

Simion Cristian spunea...

Nu prea ma pricep la estimari... si cum nici tu nu ai avut ceam mai buna zi... a iesit 30! Daca ma uit mai atent cred ca 28 e cifra corecta!

penisdemasa spunea...

@rich
pas! e traficu prea mic pe aici, consum tușu degeaba:-))
@ACZ
nu există plăcere mai mare pentru mine decât să pup o aluniță-n răspăr...
@Șiomioane
vrei tu să faci așea pe mama omidă să ghicești vârstele femeilor, ă?

Blanche Neige spunea...

@pdm
Eh, daca e cum spui tu, eu nu o sa iti pot oferi placerea asta, ca nu detin asa specimene :-))

Miju spunea...

titlul de mai sus merge si pe muzica?
http://www.trilulilu.ro/ibes/cfaa6ed52cda5b
cu just in loc de such

Laaa Muuulti Aaaaaaani!!!

Simion Cristian spunea...

Banuiam eu ca e ceva la mijloc... La multi ani! Sanatate multa si tot ce iti doresti!

Anonim spunea...

La multi ani, frumoaso! Nah!
La multi ani oricum si oricand! Si machiata, si machita... nu, asta nu, ca inca nu te-am vazut asa. Deci: si machiata si nemachiata. Si nu uita: pentru femeile inteligente, viata de-abia de acum incepe! Sa dea Domnul sa fie buna, asa cum meriti! :)

Ana-Maria spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Blanche Neige spunea...

@Miju
Superba piesa ta!
@Simion
Multumesc!
@SLVC
Mersi, mersi!

Trimiteți un comentariu