22 februarie 2010

A friend in tweed is a friend indeed

Asa, o sa trec rapid prin pozele de la ziua mea, ca si asa pentru mine ocazia in sine a meritat a fi comemorata, nu sarbatorita. Locatia, un alt club, specificul e cam acelasi (I see a pattern developing...).


Am fost un monument de seriozitate intr-o mare de prieteni zambareti!

Uneori merita sa cauti lumina de la capatul tunelului doar pentru persoana care o intretine.

Reteta speciala a prietenei mele A. Cred ca e magica, pentru ca m-a apucat si dansul in curand. Desi n-am renuntat la stilul meu retardat de a dansa cu mainile la spate, ca un pitic suparat.

Colegii mei fac misto de mine pentru ca in general refuz sa folosesc lumini suplimentare atunci cand fac poze, si prefer sa ma folosesc de cele existente. Flash-ul il folosesc doar cand tin neaparat sa fotografiez vreo persoana. Din cauza asta majoritatea pozelor mele sunt cam intunecate, dar ma reprezinta. Unele sunt si tremurate, dar ambiguitatea nu este un defect.

La poza asta ma chinuiam de mama focului sa prind reflectorul in prim plan, cand am fost abordata de o doamna care m-a rugat apasat sa nu o fotografiez, desi, dupa cum se vede, eu tinteam peretele. Am lamurit-o repede de scopul tentativelor mele. Acum sper doar sa nu fi fost cineva vestit :-) Desi ce persoana vestita ar veni tocmai in oraselul meu sa se distreze?

Yep, trebuie neaparat sa invat si eu miscarea asta...si rapid!

Na, ca l-am prins in final!

Am autocenzurat restul pozelor, ca iar ma cearta ma soeur ca pun poze cu mine in ipostaze care ma dezavantajeaza.

Dupa atata agitatie, am o singura problema: Nikon-ul meu nu se simte prea bine! Daca pana acum, atunci cand faceam poze, facea crrr crrr click, acum face crrr crrr click crrr!!! Oare de la ce o fi ultimul asta crrr?????


Gata cu atatea posturi vesele. Va promit ca urmatorul va fi mai sumbru.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Fată, ieşişi în public fără chimeşă, numa-n maio?! Nţţ, nţţ!

Blanche Neige spunea...

Psst, zii mai incet ca se prinde lumea ca nu esti in ton cu ultimele tendinte :-)) Asa e trendy mai, la noi prin sat la discoteca, ce, nu stiai? Si la cat de cald era acolo, eu zic sa te bucuri ca l-am lasat si pe asta pe mine!

Anonim spunea...

@ slvc.
E cât se poate de decentă .
Lasă ca mai are până să fie la modă.
Adică cu budigăii la vedere.

Anonim spunea...

Tu kekee, fiind barbat, n-ai drept de vot in chestia asta cu decenta vestimentara. Deci, ramane cum am stabilit! Cam golasha, sarbatorita!

Blanche Neige spunea...

@kekee
Mersi pentru sustinere :-)
@SLVC
Gata, am inteles! Data viitoare promit ca ma duc cu bluza larga si pe gat, cu pantaloni bufanti, e bine asa? Si nici macar nu aveam tocuri! Imi pare rau ca nu ai vazut restul lumii din club, eu eram chiar stearsa si neinteresanta pe langa ele...

Anonim spunea...

Ca să-i faci pe plac la slvc. va trebui să îţi iei un costum de scafandru de adâncime ( de ăla cu cască de metal cu gemuleţ rotund ).
Sau de la genişti.

Blanche Neige spunea...

@kekee
:-))) nici chiar asa, desi imi da semnale mixte, ba sa fiu mai indrazneata, ba sa nu fiu....!?

Anonim spunea...

Băi, mai îndrăzneaţă în atitudine, nu în goliciune!
Nah!
Deşi... n-arăţi deloc rău nici aşa. Îmi împrumuţi şi mie maieul ăla când oi avea nevoie? :)

Anonim spunea...

dă-il pe ăla lung până la glezne, cu mâneci lungi matlasate. =))

Blanche Neige spunea...

@slvc
De fapt asta e tehnica ta, tie iti placea bluza si nu stiai cum sa faci sa ma scapi de ea, nu?
@kekee
Pe ala nu i-l dau, ca ala e piesa de rezistenta, nici nu sti tu ce succes am eu cand il port :-)

Anonim spunea...

Ăla din colecţia primăvară-vară a casei de modă " Es-chimo " ?
Buuuuunnnn , că te apără şi de colţii urşilor polari :)

Trimiteți un comentariu