9 ianuarie 2010

Let's party!

Prima petrecere de copii pe care o fotografiez. Multa veselie, copii frumosi si plini de energie! La multi ani sarbatoritei, sa creasca mare si frumoasa!
Cateva poze, de ici de colo, care oricum nu pot exprima atmosfera petrecerii. La evenimetele de genul acesta este mult mai greu decat la nunti, pentru ca dupa 2 ore de stat intre 20 de copii setati pe Turbo Speed simti nevoia sa te ascuzi intr-o pestera 2 zile (he he, eu sunt oarecum vaccinata, ca traiesc zilnic cu un terorist care uneori face cat 10 copii agitati)!

Apa si sapunul e salvarea si de data aceasta, insa sub forma balonaselor.

Mihai a fost mortal la tunurile de confetti si la deschiderea sampaniilor pentru copii, era singurul care fugea cu viteza sunetului in cealalta parte a casei cand auzea pocniturile (era asa de rapid ca aveam impresia ca a descoperit teleportarea). Asta ma face sa ma indoiesc ca va urma traditia familiei (a barbatilor din familie), si anume vanatoarea :-)

Sau poate va vana doar "caprioare".......


Mami, mami, chiar de ziua mea a trebuit sa apara lupul????

Am doar 2 lei......



Peste tot, numai printese!

V-am spus eu ca sunt rapizi, micutii?

2 comentarii:

silavaracald spunea...

La mulţi ani prinţesei!
E colosal puştiul tău în poza a doua, cum se ţine el cu mâinile de gură... Bine prins momentul! Felicitări!

Ana-Maria spunea...

Mersi, mersi, mometul e prins absolut intamplator, eu intentionam sa prin momentul in care cad confetti-urile (asta o fi pluralul?). Abia ulterior l-am vazut si pe el ce reactie a avut :-)

Trimiteți un comentariu