13 ianuarie 2010

And the winner is....

După multe ganduri si multa munca, am ales in sfarsit pozele care mi-au placut cel mai mult de la cursul de vineri (bineinteles, in afara celor pe care le-am postat deja):


Colegii mei au fost foarte inventivi si deschisi la ideii traznite, si asta a fost doar începutul!


Sunt curioasa daca observa careva ca am început să scriu cu diacritice, lucru care pe mine ma calca pe nervi!!

Si ultima mea obsesie, Placebo...

Edit: revin la scrisul fara diacritice, ca vad ca o parte din ale mele nu sunt recunoscute....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Din nou, profu'! Of, of! Profu'...
Cred că mă înscriu şi eu la cursurile astea la toamnă... :)

Ana-Maria spunea...

Da parca aveai oroare de scoala, ce ai patit, te-ai vindecat brusc? :-)))

Anonim spunea...

Da, m-am hotarat sa-mi comppletez studiile, ca mi-a venit mintea la cap! :)

Blanche Neige spunea...

Ce ma bucur! Te poti inscrie din toamna, da vezi ca vom avea un profesor nou, pe domnul Bulucea. Ce o sa se mai bucure, saracul, ca nu prea se inghesuie lumea la clasa lui. O sa ii mai inveseleasca zilele vestea asta, mai ales ca de cand a iesit la pensie a inceput sa sufere de flatulenta si sa ii curga un ochi....

Trimiteți un comentariu