21 ianuarie 2010

Happiness is the root of all evil

Ii multumesc lui Simion Cristian pentru premiul de azi. Am fost sincer surprinsa, sunt de foarte putin timp in blogosfera si mi-am facut aceast jurnal mai mult pentru a avea un loc unde sa imi golesc mintea (tocmai de aceea ma mira si ma bucura fiecare comentariu primit). Dar tocmai din cauza ca nu sunt de mult prin zona, nu am apucat sa ma uit in jurul meu, si in acest moment nu pot da premiul mai departe decat celui de la care l-am primit, si, bineinteles, lui SLVC. Dar promit ca voi cobora din lumea mea un pic, pentru a vizita lumile altor blogger-i curajosi (pentru mine, blogger curajos e un pleonasm, orice persoana care isi pune sufletul pe net e demna de admiratie).

8 comentarii:

Anonim spunea...

Mersi de premiu! Prea multă curtoazie strică. Ideea era de a-l da mai departe, să circule! :)

Blanche Neige spunea...

Pai o sa il dau, ca mai am locuri libere, dar acum prospectez piata. Si nu ti l-am dat din curtoazie, ci din cu totul alt motiv....mai putin superficial. :-(

Simion Cristian spunea...

Mie imi place blogul tau pentru ca este cu specific... artistic. La mine este un talmes-balmes.

Blanche Neige spunea...

Esti binevenit oricand in vizita la mine pe blog :-) Si esti generos cand spui ca are un specific ”artistic”!

Anonim spunea...

No, acum ce să zică şi el... Nu ţi-o lua în cap! ;)

Blanche Neige spunea...

@SLVC
”Artistic” e un cuvant care echivaleaza cu ”interesting”-ul pe care americanii il folosesc atunci cand nu le prea place ceva dar tot trebuie sa zica ceva de bine de chestia respectiva (”Oh, your new painting is just so ... interesting!”) :-)?

Anonim spunea...

Păi, da.
Wow, abia acum îl recunoscui pe Dom' Profesor. Drept îi că cu (scuze)caşcheta aia pe cap, seamănă al naibii de bine cu Mircea Diaconu când era mai tânăr...

Blanche Neige spunea...

He, he, lasa ca mai am poze din categoria cașcheta, sa vezi alea ce psihedelice sunt!

Trimiteți un comentariu