16 ianuarie 2010

Cand pisica nu e acasa....

Ieri, la curs, ora de laborator. Adica ne-am dus cu totii in camera obscura (traducere: ne-am tarat oftand si lipsiti de entuziasm) unde urma sa developam filme alb/negru (yupiii! mda, in realitate e si mai anost decat suna). Dupa vreo jumatate de ora, trei dintre noi am dezertat si ne-am intors in atelier, unde ne-am facut de cap cu o peruca grizonata. Dupa vreo 10 minute au mai aparut inca trei colegi care au abandonat si ei lupta cu revelatorul si fixatorul. Ne-am mai desfasurat noi si cu cateva flori si alte obiecte de recuzita de prin zona, apoi am plecat rapid acasa, pana sa vina profu, sa nu ne prinda ca am facut chef fotografic in lipsa lui (he, he).
Daca nu ma recunoasteti, va dau un indiciu: eu sunt aia care arata ca o pensionara ce hraneste toate pisicile din cartier si care coace fursecuri cu cardamon pentru copii din vecini!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Eşti o pensionară chiar simpatică! Cam emo, cu unghiuţele alea ale tale negre, dar ce naiba, s-au mai modernizat şi băbuele... =))

Anonim spunea...

Pune şi tu un "ţ" la băbuţele alea, că n-o fi foc! Şi şterge comentariul ăsta! :)

penisdemasa spunea...

:-)) retrag ce-am spus...raluca nu mai rupe norma, doar o prinsesei tu dintr-un unghi care o avantaja :-P
nuș de ce, când mă uit la prima poză, aia în care ești tu, prima chestie pe care o vizualiz este Donald rățoiu :-)

Blanche Neige spunea...

@SLVC mersi mersi, a fost un exercitiu bun, sa ne imaginam cum vom fi pste vreo 30 de ani... la mine a fost mai creepy asa, ca aveam si o lumina nasoala, de sectie de politie. La ceilalti a fost lumina mai filtrata, se si vede diferenta. Nu pot (de fapt nu stiu) sa iti editez primul comentariu....
@pdm Si Donald e bine, macar e simpatic. Putea fi mai rau.... puteai sa spui ca seaman cu Shrek!

Anonim spunea...

Chiar cu Donald, n-aş zice; dar... cu stăpâna lui Tom... =)) =)) =))

Anonim spunea...

Stai, stai, stai, c-am uitat să zic! Măi, aici, în suita asta de poze, Ovi rupe norma, ce mai! :D

Blanche Neige spunea...

Inca a rupt-o si mai tare, dar eu sunt o draguta si am pus doar pozele decente :-))

Trimiteți un comentariu