28 ianuarie 2010

Faith will ignore you

De cate ori vi s-a intamplat sa treceti prin fata unei oglinzi si sa va suprinda imaginea reflectata? Sa nu o recunoasteti, sa vi se para intunecata, urata, trista sau hidoasa? Sau contrariul, sa va intrebati: cine e tipa aia faina din coltul opus al camerei, si de ce e imbracata la fel ca mine (sau tipul...)?



Am un obicei enervant. De fapt nu e chiar un obicei, e mai mult o chestie care mi se intampla mult prea des: discutand cu o colega pe hol, descopar o briza de parfum ciudat, bizar dar subjugator. O intreb, evident, cu ce parfum s-a dat. Raspunsul nu ma multumeste, stiu de ce parfum vorbeste si nu e cel care m-a atras. Imi miros hainele si imi dau seama: "Aaah, nu tu mirosi asa, ci eu!" (hmm, cu replici din astea savante mi-am castigat eu popularitatea). Cum se poate sa te mai miste o aroma pe care o simti zilnic, luni intregi, ba poate chiar ani?



Cam multe semne de intrebare pentru o singura postare...

13 comentarii:

penisdemasa spunea...

la prima întrebare: tre să începi să iei pastile. ajută. eu așea fac și nu mai văd ceva ce nu iecsistă.
în legătură cu a doua chestiune, e simplu: apă+săpun--->miros care te mișcă, dispărut.

Blanche Neige spunea...

@pdm
1. pastile, nu stiu... dar poate ajuta daca nu mai porti ochelari, vezi totul mai in ceata.
2. la noi in Ardeal lumea foloseste chiar foarte des combinatia mentionata de tine. Imi aduc aminte cand stateam in Sud, acolo intr-adevar am cunoscut persoane care aveau alergie la apa :-)
In plus:
+apa+sapun+parfum=mmmm, Seychelles
-apa-sapun-parfum=abatorul comunal vara
-apa-sapun+parfum=Bucuresti Mall
+apa+sapun-parfum=cand vine pensia?

Anonim spunea...

1. Incearca si cu apa sfintita! Mai ales prin coltzuri! :D
2. Mey, umbli deja cu sugestii pentru cadoul de ziua ta? Mai ai putintica rabdare, c-am inteles. ;)

penisdemasa spunea...

:-P hofticoaso!
dar tu locuiești în Ardeal? nu-ș de ce aveam impresia că scrii din Ungaria :-P
îți dădeam puțin teaz că devenisei simpatică după poza cu cracii :-D

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Eu, sugestii?? Departe de mine ”Obiectiv” gandul asta ”18-135mm”!
@pdm
Esti generos cand zici ca scriu din Ungaria, eu as fi spus direct Bobohalma!

Recunosc ca am o problema cu limba oficiala, dar asta nu ma opreste sa scriu. La mine e un bug la creier, dupa ce am studiat intensiv gramaticile altor limbi, am uitat-o in totalitate pe a mea. Acum pot sa dorm si cu Dex-ul in brate, ca tot nu se mai lipeste :-)

Simion Cristian spunea...

Mie mi se intampla dupa fiecare mahmureala! :D

Blanche Neige spunea...

@Simion Cristian
Sa te vezi frumos sau urat? :-)))

Anonim spunea...

Curioaso! :D

penisdemasa spunea...

rici pune o direcție la sulița aia! n-o lăsa-n aer că-ți rămâne vreunul dator...plus că așa ar fi cu adevărat cojonesos.

kekee spunea...

ups!
nu-i pentru bloaga asta.
e intrat aseara când stăteam pe bloage.
@ pdm
Acuma nu te crede aşa important, ca să mă împiedic de tine peste tot. Şi tu nu eşti imbecil, eşti altceva =)).

@ bianca
Şterge ( te rog ) povestea cu imbecil, că nu-i de aici. Habar n-am cum a intrat aci'.
E fain blogu' tău.
Primul cuvânt care îmi vine în minte e ELEGANT.
Vis a vis de inamicul din oglindă, de ce să vezi în fiecare zi aceeaşi mutră, nu te plictiseşti ?
Iar în ceea ce priveşte mirosul, din când in când e bine să schimbi parfumul, tot ca să nu te plictiseşti.

Blanche Neige spunea...

@keekee
Mersi de apreciere :-)Acum, sincer, ai si tu un blog la randul tau, sa ma plimb si pe la tine?

Anonim spunea...

Da, are, ţi-l pârăsc eu: www.kekee.wordpress.com
Rupe-i ţepii! Sau, măcar, plimbă-ţi mâna în răspăr prin ei! :)

Blanche Neige spunea...

@SLVC
Mersi, mersi, lasa ca il vizitez, il mai las cateva zile (asta asa, la deruta), si ma reped cand nu se asteapta :-))

Trimiteți un comentariu