22 noiembrie 2009

Plimbare in ceata

Vineri, cursul de foto.... orasul, in ceata. Aflu si eu , in imensa mea ignoranta, ca ceata este o adevarata mina de aur pentru un fotograf! Profu de ia pe toti la o plimbare prin oras, improvizata in ultimul moment, drept pentru care o parte din noi facem poze cu telefonul mobil (pe bune ca de acum nu ma mai despart de Nikon-ul meu nici cand ma duc la piata!). Concluzia mea: daca te apuca elanul creator si te intersectezi cu situatii neasteptate, tehnica nu trebuie sa iti stea in cale!

5 comentarii:

silavaracald spunea...

Chiar că e frumos. Dar tot nu-mi place ceaţa, nici la modul alegoric, nici fizic. :)

Ana-Maria spunea...

Nici mie nu imi placea, dar trebuie sa recunosc ca in poze arata muuuult mai bine ca in realitate!

silavaracald spunea...

Da, mai ales că nu se simte mirosul de amoniac al combinatului chimic!
Mi-au plăcut pozele în care se reflectau copacii în bălţile de pe trotuar!

Ana-Maria spunea...

Adevarul e ca de cand m-am apucat sa fotografiez, am inceput sa observ un milion de lucruri pe care nu le-as fi observat niciodata: baltile, cate un copac mai ciudat, cainii de pe strada, portile darapanate.....

m.bancea spunea...

Ei, şi pentru asta, şi tot merită să faci cursul ăsta. Să re-înveţi să priveşti în jurul tău. :)

Trimiteți un comentariu