29 noiembrie 2009

3 comentarii:

silavaracald spunea...

Nu cred că sacrifici voinţa nicicui. Sunt fotografii făcute în spaţiul public. Nu eşti un paparazzi, nu-i surprinzi în ipostaze indecente sau care le aduce atingere imaginii lor. Oamenii ăştia există în realitate, te ântâlneşti cu ei... E, deci, normal să existe şi pe memoria peliculei. Cred că am cam dat în paranoia în unele direcţii.

Ana-Maria spunea...

Da, asa cred si eu, desi de multe ori ma gandesc ca uneori nici mie personal nu mi-ar placea sa mi se faca poze la diferite evenimente publice si apoi sa le vad publicate pe cine stie unde....

Anonymous spunea...

Din cate vad eu mai sus, nu toate sunt facute in spatiul public, unele sunt facute intr-o casa,deci spatiu clar privat, iar celelalte banuiesc ca sunt intr-un spatiu public. Intaresc parerea ta, cum ca nici mie nu mi-ar conveni sa merg la un eveniment, care se desfasoara intr-un spatiu public si apoi sa le vad publicate pe cine stie unde, sau mai rau cine stie cine sa le foloseasca in alte scopuri. Dar bineinteles totul tine de bunul simt al fiecaruia.

Trimiteți un comentariu