19 noiembrie 2009

Art imitating life or life imitating art?


7 comentarii:

silavaracald spunea...

Pe cel de sus, parcă-l ştiu de undeva!!!
Dar pe cel de jos... al naibii lapsus! Gravor german, titlul... ceva cu "groază", "strigăt"...

silavaracald spunea...

erată: Stai, nu sati! :)

silavaracald spunea...

Sati că mi-am amintit: Edvard Munch, "Strigătul mut"! Wow, bună-s! ;)

Ana-Maria spunea...

Edvard Munch, norvegian, gravor (asta n-o stiam, noroc cu Wiki), ”Tipatul”!

silavaracald spunea...

Eu credeam că-i neamţ, după nume. Dar, mă rog, am fost pe-aproape... ('ţ-ar Wikipedia să-ţi fie!) :)

Ana-Maria spunea...

Adevarul e ca dorm cu Google-ul sub perna :-)

Ciprian spunea...

Deci asa ajunge Sora Verii Eterne la un numar astronomic de comentarii (it's a joke), vine var'mea si scrie o chestie, apoi corecteaza in alt comment, apoi isi da seama ca a scris bine si anunta ca a scris bine, apoi iar revine, accepta ca a gresit, iar scrie gresit , iar corecteaza, iar revine.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa, dar pana cand var'mea eterna, pana cand???
Foarte tare poza. :)
Deci daca sora ta e vara mea eterna, tu esti VE2 :P.

Trimiteți un comentariu