23 octombrie 2009

Structura ascunsa a unui patrat


13 comentarii:

Anonymous spunea...

... un pătrat e un triunghi emancipat!!! :P
(a postat mifty sub umbrela (hiperboloid de rotaţie) anonimatului :D )

Ana-Maria spunea...

... sau un patrat e un cerc in devenire? :-)

Anonymous spunea...

nuuu... ăla e un oval... ce aspiră a ajunge cap de cal!! :D
(tot io, of course!!!)

penisdemasa spunea...

hai că deja mă simt ca la ieuropa iefem la sunetul secret, trebuie să încerc să ghicesc cu ce seamănă. hmmm...fără să zumui pe poză pare că e ambalajul unui prezervativ, belit pe dos, iar de aproape pare că e tot aia, dar că are și-o agrafă, nu? :-D

silavaracald spunea...

Nu, măi, e o agrafă căzută sub căptuşeala neagră a unei poşete. Care poşetă e pătrată, da' a fost rotundă cândva, însă i-au schibat forma după ce au văzut-o pe MoniCA COlumbeanu că şi-o pune pe cap în loc s-o ţină de toarte. Părerea mea!

penisdemasa spunea...

totuși să așteptăm răspunsul din regie, să vedem cine are dreptate...

Ana-Maria spunea...

He he, voi chiar ca nu aveti somn noptile!
Oricum, sunt tare dezamagita ca nimeni nu a recunoscut obiectul pozat....
@P..demasa, imi pare rau sa te anunt ca nu ai ghicit, desi e clar unde iti sta capul :-))))
Nici tu, silavara..., desi si la tine e clar unde iti sta capul, da macar e o varianta mai trendy asa. N-ati fi spus si voi ceva mai abscons si transcedental...
Verdictul: e un punct negru, din ala de se imparte la gradinita daca ai noroc si faci parte din gasca baietilor populari!

silavaracald spunea...

Adecă eşti băiat? Şi popular pe deasupra!A-ha! şi io care credeam că eşti fată! N-am observat asta când îţi făceam băiţă, soro, da' o să mă uit mai atent de-acum la tine...
pdm-ule, pune-ţi pofta-n cui, că auzişi ce şi cum!

Anonymous spunea...

Punct negru? Argintiu? Şi ăla roşu cum e? Fuschia?

Adică anonimul de M3bis

Piringer Walter Klaus spunea...

interesant...:)

Ana-Maria spunea...

@Walter, eu ti-am zis ca am blog cu fotografii in care am reusit performana de a avea mai multe comentarii decat poze :-))

@Anonim, am impresia ca tu nu vezi padurea de copaci ... he he

silavaracald spunea...

Măi M3bisule, să n-aduci gripa pe blogul soră-mii, că nu mai ia nici măcar punct negru, la grădi! Că n-are cum să fie populară cu mucii la nas!
Scuze, soro, ăsta-i prietenul meu. L-am pus să stea în pat, cu prişniţe, da' el umblă lela. Deci, cum stăm?

penisdemasa spunea...

@ am
deci mie-mi sta capul într-un prezervativ? hmmm...mi se pare mai mult decât coRECT :-D și defapt wtf e punctul ăla negru care se dă la grădiniță? eu nu am fost la grădiniță, de aia am dezvoltat obsesii patologice mai târziu, şi mi-am luat nick-ul ăsta ciudat.
și eu te pup slvc

Trimiteți un comentariu