15 octombrie 2009

Iernut sequel

Inca cateva poze de duminica....










6 comentarii:

penisdemasa spunea...

îmi place cacofonia ta, dar aș fi încântat dacă ai evidenția-o gen ”înCĂ Câteva”, în rest te aștept cu mai multe poze. sor-ta mi-e foarte dragă, deci nu o să fie o problemă să mă atașez și de tine curând :-)

Ana-Maria spunea...

Imi place ca esti sensibil la nuante :-)

penisdemasa spunea...

ooo daaa...nu vrei să vezi ce spirit de observație am. nu știu cum dracu se întâmplă, dar dacă merg undeva în afara casei mele și apoi mă întorc pot să-ți descriu cu o acuratețe diabolică fiecare detaliu nelelocul lui, fără niciun efort. o fi vreo boală :-S
apropos: în poza de la anteltul blogului tău ești tu. deci cineva ți-a făcut poza asta, coRECT? în plan îndepărtat mai apare un nene care te pozează, doar că datorită focalizării pe tine, dânsul apare blur. acum vine întrebarea: ce făceați voi prin ruinele alea pe acolo? vă jucați paintball cu instantanee sau e vorba despre vreo orgie foto?

Ana-Maria spunea...

Ei vezi, aici e schepsisul :-)) trebuie sa recunosc, ne-ai descoperit secretul, suntem Societatea Secreta a Fotografiilor, am pozat tot si am ramas fara subiecte si acum ne ascundem de ochii lumii si ne pozam intre noi :-))))

silavaracald spunea...

Aici nu mai am nimic de comentat, că ţi-a cam pus botniţă, pdm-eule, şi nu înţeleg ce tot bălmăjeşti de sub ea...

penisdemasa spunea...

bălmăjesc eu de sub ea, dar e așa de bine aici!!! aaa...sau tu ziceai de botniță? :-P

Trimiteți un comentariu