21 octombrie 2009

In cautarea timpului pierdut....




10 comentarii:

penisdemasa spunea...

a doua poză îmi dă fiori...e stafia ta care fură cărți, nu? oricum așternutul este priceless, am și eu ceva pe acasă, de la bunică-mea...eee...ce vremuri, domnule!!!nimic nu mai e cum era..

Ana-Maria spunea...

Pai tocmai asta era ideea, ma bucur ca ai sesizat-o! E casa bunicilor mei..... stafia insa e noua, o inchiriez la petreceri daca vrei sa te distrezi de Halloween!

penisdemasa spunea...

dacă nu e aceeași stafie ca aia de bântuie blogu lu sor-ta, mă bag o stație...

silavaracald spunea...

Băi, eşti demenţial, ca de obicei! "Stafia ta care fură cărţi"! Io cred că la radiou' ăla meseriaş voia să dea gaură "stafia", da' tu, numa' cu gându' la cărţi, CA CĂrturaru'!...

Ana-Maria spunea...

Deci eu nu stiu de ce stafie vorbesti tu, da a mea e mai misto! Nu numai ca te sperie de iti sar ochii din cap, da dupa aia vine proba de rezistenta, cand te bate la cap si nu tace din gura ore intregi. Apoi iti scoate toata lucrurile din dulap, trece cu trotineta peste ele vreo 2 ore, apoi le pune total aiurea inapoi, de te trezesti cu pantofi pe rafturile de carti si cu sampoane in sertarul cu ciorapi!

silavaracald spunea...

Buoăi, îmi pare cunoscută stafiuţa asta a ta. Seamănă cu soră-mea când era mică... :D

Piringer Walter Klaus spunea...

spooky...:)
apropo ana-maria, vroiam sa-ti cer ieri la curs o adresa de mail ori mess....please :)

penisdemasa spunea...

@ am
și deci ești mamă de copii, huh? :-)
@ slvc
radiou?!?!? :-S am crezut că e ghinis buc și că are desenat un cronometru pe coperta...ce ”spirt” de observație ai, mâncate-ar nenea :-D

penisdemasa spunea...

@ am
și eu am aceeași problemă cu id-ul când trebuie să-l dau pe la job =))

Ana-Maria spunea...

@pdm, da sunt mama de terorist, desi daca s-ar da autorizatii pentru a avea copii, nu cred ca as fi obtinut-o, la mintea mea :-)))

Trimiteți un comentariu